Tazz by eMAG devine prima platformă care oferă articole sportive, printr-un parteneriat cu Decathlon, serviciul fiind disponibile pentru început în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov şi Iaşi şi urmând să fie extins şi în alte oraşe.
”Tazz by eMAG continuă diversificarea ofertei şi devine prima platformă care oferă clienţilor posibilitatea de a comanda articole sportive în urma unui parteneriat încheiat cu retailerul de sport Decathlon. În ultimele luni, odată cu creşterea nevoii oamenilor pentru a comanda acasă, în siguranţă, oferta Tazz by eMAG a continuat să se extindă, astfel că astăzi acoperă o gamă largă de produse, de la livrare de mâncare, business-ul său iniţial, la produsele vândute în showroom-urile eMAG, articole de băcănie, produse de înfrumuseţare sau hrană pentru animale. Produsele sunt disponibile în cinci oraşe - Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov şi Iaşi – şi urmează să fie extinsă şi în alte oraşe”, anunţă compania.
“Ne dorim să putem oferi utilizatorilor platformei Tazz by eMAG tot ce au nevoie, în maxim o oră, de la mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă, iar parteneriatul cu Decathlon ne permite să le aducem, în premieră pe piaţă, articole sportive, completându-ne astfel oferta existentă”, a afirmat Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
“Din 2010, facem sportul accesibil românilor, oferindu-le produse sportive de calitate, la cele mai mici preţuri. Pentru că ne dorim să găsim noi moduri prin care să ne îndeplinim misiunea, de astăzi, prin parteneriatul nostru cu Tazz by eMAG, venim în întâmpinarea celor care practică sau încep să practice sportul şi care caută să-şi eficientizeze timpul de care dispun. Suntem conştienţi că trăim vremuri în care totul se mişcă rapid în jurul nostru şi timpul este o resursă extrem de preţioasă. Clienţii se pot bucura de o experienţă sportivă în cel mai scurt timp posibil. Prin acest parteneriat, ne dorim să fim din ce în ce mai aproape de pasionaţii de sport din România şi să-i încurajăm să practice sport cât mai des posibil", subliniază Jean Francois Mace, CEO Decathlon România.
În aceste moment, aplicaţia Tazz by eMAG cuprinde peste o mie de restaurante, printre care McDonald’s sau Hard Rock Café, dar si restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau România, primul ghid gastronomic internaţional prezent în România. Parteneriatul cu Decathlon vine în prelungirea celor existente cu retaileri importanţi precum eMAG, Mega Image, Sensiblu şi Dr.Max, dm (drogerie markt).
Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel şi-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acţionariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Serviciile oferite de Tazz by eMAG sunt disponibile atât prin aplicaţiile Android şi iOS, cât şi online pe www.tazz.ro.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.