Superbet Group se află printre cele trei companii selectate la nivel internaţional, de către HackerOne - companie americană specializată în managementul rezistenţei la atacuri cibernetice - pentru a participa la ediţia de anul acesta a Ambassador World Cup, cea mai importantă competiţie de live-hacking din lume. Organizatorii recompensează hackerii cu până la 25.000 de dolari pentru fiecare vulnerabilitate critică identificată, anul trecut valoarea totală a premiilor ajungând la suma de 1,8 milioane de dolari.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Superbet Group se află printre cele trei companii selectate la nivel internaţional, de către HackerOne, pentru a participa la ediţia din anul acesta a Ambassador World Cup – cea mai importantă competiţie de live-hacking din lume.HackerOne este o companie americană specializată în managementul rezistenţei la atacuri cibernetice. Modelul lor operaţional îmbină expertiza de securitate a hackerilor etici cu descoperirea şi evaluarea continuă a vulnerabilităţilor, pentru îmbunătăţi procesele şi a reduce riscurile pentru organizaţiile cu care lucrează. De asemenea, HackerOne este una dintre primele companii care a utilizat securitatea bazată pe crowd-sourcing, valorificând expertiza cercetătorilor în securitate cibernetică şi fiind printre primele platforme care au oferit recompense pentru identificarea vulnerabilităţilor cibernetice”, transmite Superbet Group.

De-a lungul timpului, reţeaua HackerOne a plătit peste 230 de milioane de dolari în recompense pentru identificarea de bug-uri şi vulnerabilităţi. Printre clienţii HackerOne se află companiile General Motors, GitHub, Goldman Sachs, Google, Microsoft, Nintendo, PayPal, Slack şi Twitter.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Ambassador World Cup este o competiţie anuală care oferă oportunităţi de dezvoltare pentru echipele de hackeri care fac parte din programul de ambasadori ai brandului HackerOne, având şi rolul de a conecta companiile din portofoliul de clienţi ai HackerOne cu comunitatea globală de experţi în securitate cibernetică.

“În ultimii 2 ani, de când am început parteneriatul cu HackerOne, Superbet a devenit una dintre cele mai dificile ţinte pentru comunitatea de hackeri activi pe această platformă.Mai mult decât atât, faptul că am fost selectaţi printre cele trei companii care vor participa la Ambassador World Cup reprezintă o recunoaştere internaţională şi certifică angajamentul nostru de a avea o strategie solidă în ceea ce priveşte securitatea cibernetică. Capacitatea de a proteja datele personale ale clienţilor noştri este esenţială pentru modelul nostru de business şi pentru planurile de expansiune globală ale Grupului Superbet. Investim resurse semnificative şi lucrăm cu cei mai buni experţi în cybersecurity pentru a dezvolta un cadru complex de securitate a informaţiilor şi pentru a păstra intactă relaţia solidă de încredere pe care o avem cu utilizatorii produselor noastre digitale”, Alexandru Jay Bălan, Chief Information Security Officer (CISO), Superbet Group:

Competiţia din acest an se desfăşoară în perioada 28 mai – 6 iunie, celelalte două companii selectate fiind Amazon şi Mercado Libre. În 2023, Ambassador World Cup a strâns 674 de experţi în securitate cibernetică din 24 de ţări, care au depus un total de peste 2.900 de cazuri de posibile vulnerabilităţi pe care le-au identificat.

Organizatorii recompensează hackerii cu până la 25.000 de dolari pentru fiecare vulnerabilitate critică identificată, anul trecut valoarea totală a premiilor ajungând la suma de 1,8 milioane de dolari.

”Prezenţa Superbet în cadrul acestui eveniment de elită reprezintă o reconfirmare a angajamentului companiei de a asigura cele mai înalte standarde de securitate cibernetică pentru utilizatorii produselor sale digitale, cât şi pentru operatorii cu care colaborează în materie de plăţi sau de analiză a datelor”, precizează compania.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.