Magazinele din centrele comerciale din România arată o schimbare tot mai clară de tendinţă, astfel că startul reducerilor nu mai are loc în 15 ianuarie, ci imediat după începutul anului, când vânzările scad dramatic după Sărbători. Unii comercianţi au anunţat reduceri de până la 70% pentru întreaga luna ianuarie, iar alţii susţin că oferă discount-uri până la sfârşitul lunii februarie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

AFI Cotroceni a început campania de reduceri pe data de 10 ianuarie, însă câţiva comercianţi din mall au demarat reducerile chiar din 1 ianuarie.

Campania va dura pe tot parcursul lunii ianuarie, iar unele branduri vor avea discounturi chiar şi în luna februarie, anunţă reprezentanţi centrului comercial AFI.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În această perioadă, Sephora aplică discounturi de până la 70% la o gamă de produse cosmetice şi de îngrijire personală.

În campania de reduceri din AFI Cotroceni sunt implicate majoritatea magazinelor, printre care Massimo Dutti, Karen Millen, Stefanel, Guess, Vans, Folli Follie, Seroussi, Louis Purple, Ecco, Il Passo sau Fossil.

În această perioadă, în mallurile deţinute de fondul sud-african de investiţii New Europe Property Investments (NEPI) în România, reducerile ajung până la 70%, sunt valabile în majoritatea magazinelor şi acoperă toate categoriile de produse şi servicii.

Comercianţii din mallul Promenada, cel mai cunoscut centru comercial deţinut de NEPI, aplică reduceri de până la 70%.  Astfel, magazinele de îmbrăcăminte şi încălţămine din Promenada precum Enzo Bertini, Hervis, H&M, BSB , Stefanel sau Zara au reduceri între 30-55%.

Cea mai mare reducere din cadrul centrului comercial este de 70% şi este aplicată de magazinul de lenjerie intimă Jolidon.

În această perioadă, comercianţii organizează Shopping Night (Noaptea cumpărăturilor), un eveniment în care toate magazinele îşi prelungesc programul cu câteva ore, astfel încât clienţii să aibă mai mult timp la dispoziţie pentru cumpărături. 

În cadrul centrelor comerciale deţinute de NEPI, acest eveniment are loc pe parcursul lunii ianuarie, iar fiecare magazin îşi prelungeşte programul cu o oră sau două ore.

“În multe dintre mallurile din portofoliu, organizăm şi Shopping Night, eveniment care presupune prelungirea programului de funcţionare. În acea zi, pregătim diverse momente artistice, premii si surprize pentru a-i răsplăti pe cei care vin să prinda reducerile”, au declarat pentru News.ro, reprezentanţii NEPI.

NEPI are cea mai mare reţea de centre comerciale din România, ce include Mega Mall din Bucureşti, Shopping City Piatra- Neamţ, Brăila Mall, Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Aurora Mall Buzău, Shopping City Sibiu, Ploieşti Shopping City şi City Park Constanţa.

La Veranda Mall, controlat de familia Pogonaru, vizitatorii beneficiază de reduceri tot de până la 70% la articole vestimentare, produse de înfrumuseţare, jucării şi călătorii, iar restaurantele au pregătit oferte promoţionale, valabile toată luna ianuarie.

“Nu doar cele de îmbrăcăminte s-au înscris în acest maraton al reducerilor, ci şi restaurantele, magazinele cu produse de înfrumuseţare şi îngrijire, dar şi agenţiile de turism. Fiecare membru al familei va găsi aici produse pe care şi le doreşte la preţuri competitive”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul Veranda Mall.

Brandul francez Tati, al cărui singur magazin din România se află în Veranda Mall, începe anul 2017 cu reduceri de până la 60%, la articole din categorii diferite, de la haine pentru întreaga familie şi produse de înfrumuseţare la articole şi decoraţiuni pentru casă.

Cei care doresc să îşi completeze ţinuta cu articole din colecţia toamnă-iarnă pot profita de promoţiile din magazinele C&A, LC Waikiki şi H&M, unde găsesc haine şi accesorii reduse cu până la 50%.

Acestea pot fi completate cu produse de la Bijuteria Stil, care oferă discount de 15% până pe 31 martie.

La Deichmann, cel mai mare comerciant de încălţăminte cu amănuntul din Europa, la achiziţionarea unui produs la promoţie, a doua pereche beneficiază de reducere de 50%. În plus, la două perechi de încălţăminte alese la preţ redus, a treia este gratis.

De asemenea, la Salamander, vizitatorii pot profita de reducerile de până 40% valabile toată luna ianuarie.

Profihairshop oferă 20% reducere la toate produsele din gama L’Oreal Professionnel (îngrijire, styling şi culoare), acelaşi discount fiind valabil şi în magazinul Gerovital, pentru cosmeticele AslaVital. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.