Spotify şi FC Barcelona au semnat un contract de sponsorizare de mai multe sute de milioane de dolari, în urma căruia, printre altele, bradul companiei suedeze va face parte din numele stadionului.
Camp Nou, legendarul stadion al clubului FC Barcelona, se va numi Spotify Camp Nou, în urma unui contract de sponsorizare tocmai semnat de cele două părţi.
Înţelegerea mai trebuie aprobată şi de adunarea extraordinară a membrilor delegaţi ai clubului, ce va avea loc pe 3 aprilie, însă, aceasta este considerată doar o formalitate.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Începând cu sezonul 2022-2023, brandul Spotify va putea fi văzut şi pe tricourile echipelor de fotbal masculine şi feminine ale clubului catalan.
Spotify va cumpăra şi spaţiu publicitar digital pe panourile din jurul terenului. Compania va afişa mesaje publicitare care, pe televizor, vor diferi în funcţie de regiune - un mesaj va fi afişat în Europa, altul în Asia şi aşa mai departe.
Spotify va plăti peste 75 de milioane de dolari pe an pentru contractul care se întinde pe patru ani şi are o valoare totală de 310 milioane de dolari.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.