Platforma de investiţii ROCA Investments a anunţat marţi că achiziţionează 24% din acţiunile CAHM Europe, producător de cosmetică hotelieră, produse pentru retail şi dezinfectanţi, iar compania va investi 6 milioane euro până în 2022.
”ROCA Investments anunţă o nouă investiţie prin achiziţia unui pachet de 24% din acţiunile CAHM Europe, producător şi distribuitor autohton de cosmetică hotelieră, produse pentru retail şi dezinfectanţi de uz personal, industrial şi medical. CAHM este lider de piaţă în domeniul HoReCa şi îşi distribuie brandurile proprii în peste 30 de ţări precum Italia, Franţa, Anglia, Germania, Danemarca şi Coreea de Sud”, a anunţat platforma.
CAHM Europe are o gamă largă de brand-uri printre care se numără Sense, Botanika, Omnia, Holiday Care, I am you, atât pe piaţa internă cât şi internaţională în peste 30 de ţări.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Prin intrarea în acţionariat, ROCA va susţine dezvoltarea companiei pentru a deveni un producător la nivel naţional şi european.
„Acţionarii ROCA au luat decizia de a investi în CAHM Europe. Planul nostru structurat de investiţii prevede investiţia într-o fabrică de producţie în judetul Prahova ce urmează a fi funcţională în 2021, care va mări capacitatea de producţie de patru ori şi va diversifica gama de produse pe piaţa de retail, atât pe plan local cât şi european. Astfel, compania are potenţialul de a deveni unul dintre cei mai importanţi producători de profil din Estul Europei”, a spus Alexandru Savin, Investment Manager, ROCA Investments.
CAHM Europe a intrat într-un proces investiţional pentru dotarea noii fabrici, proces derulat şi finanţat prin investiţia ROCA şi programe de fonduri europene.
”În ultimii ani compania noastră a avut creşteri anuale de peste 100%, iar în 2020 am reuşit o creştere a vânzărilor cu peste 50% comparativ cu 2019, prin achiziţia de noi utilaje şi deschiderea celei de-a doua unităţi de producţie. Eforturile noastre fiind canalizate pe export, în cei 11 ani de activitate am acumulat o experienţă valoroasă în crearea produselor la standarde internaţionale la preţuri rezonabile, iar în plină pandemie am decis să folosim această experienţă pentru România, în interesul românilor. Dar pentru realizarea acestor obiective avem nevoie de o infrastructură îmbunătăţită de producţie şi un partener aături de care să creştem. Decizia parteneriatului cu ROCA a venit natural şi s-a aliniat cu dorinţa de a ramâne o afacere cu capital în intregime românesc, de a inova şi de a creşte. Până la finalul anului 2022, ne-am propus să realizăm investiţia totală, pe care o estimăm la 6 milioane euro, să putem pune în piaţă peste 500.000 de produse zilnic”, a spus Severin Andrei, fondator şi CEO CAHM Europe.
Cu o experienţă de peste 11 ani, CAHM Europe are o gamă largă de brand-uri proprii printre care se numără Sense, Botanika, Omnia, Holiday Care, I am you, Săpun de-ăla bun, destinate atât pentru piaţa internă cât şi pentru export în peste 30 de ţări. Sub brandul Sense, CAHM a pus pe piaţă în 2019 peste 3,5 milioane de produse.
În ceea ce priveşte gramajele mici destinate consumului hotelier, CAHM este lider de piaţă locală, cu 40% dintre hoteluri folosind produsele. Compania produce momentan săpun solid în fabrica din Parcul Industrial Brazi din Negoieşti, judeţul Prahova, care are o capacitate zilnică de producţie de 400.000 de săpunuri natural-vegetale, între 100.000 şi 120.000 de sticluţe etichetate şi umplute, 90.000 de plicuri, 50.000 de tuburi şi diverse formule de ambalare pentru produsele cosmetice şi sanitare.
Obiectivul pentru noua fabrică din Băicoi este să poată produce şi ambala complet automatizat peste 70 de tone de săpun lichid inclusiv in ambalaje de 330, 500 ml si 800 ml şi peste 30 de tone de săpun solid pe zi orientate catre consumatorii casnici prin intermediul retailerilor.
CAHM se alătură comunităţii de antreprenori ROCA formată din companii locale din diverse domenii de activitate care sunt sprijinite prin finanţare, dar şi la nivel operaţional şi managerial, să îşi atingă potenţialul real.
CAHM este un producător local de cosmetice hoteliere, produse pentru retail şi dezinfectanţi atât pentru uz personal, cât şi industrial şi medical. Compania deţine singura fabrică din estul Europei care poate produce săpunuri şi cosmetice hoteliere atât în brand propriu cât şi private label pentru alte game în cantităţi mari.
ROCA Investments este o nouă specie de private equity care oferă soluţii de capital, parteneriat şi management, dedicate IMM-urilor româneşti dintr-o arie largă de domenii de activitate.
Comunitatea de companii în care ROCA a investit este formată din 13 companii din diverse domenii precum: Frigotehnica (liderul naţional în industria frigului comercial şi industrial, deţinută 100%), BICO Industries (liderul pieţei de plasă din fibră de sticlă din Estul Europei, participaţie de 24%), Romcargo Maritim (cel mai mare operator portuar din România, participaţie de 60%), Artesana (lider pe piaţa locală de produse lactate artizanale, participaţie de 20%), RDF Arad (trader principal de cereale din Banat, participaţie de 40%), Electroplast (important producător de cabluri şi lider pe piaţa de cabluri electrice pentru infrastructura feroviară, participaţie de 60%), Mecanex (producător de pompe industriale, participaţie de 30%), Piscicola (ferma piscicolă, participaţie de 30%) şi Yellow.Menu (restaurant online focusat pe lunch delivery, participaţie de 30%).
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.