Retailerul ceh de mobilă şi decoraţiuni interioare Bonami, estimează o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane euro realizate în România, a anunţat compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania a realizat anul trecut afaceri de peste 50 milioane euro.

”Anul 2020 a adus magazinului online axat pe comercializarea de produse home & deco, creşterea prognozată. Iniţial, în primul trimestru, a existat o încetinire a vânzărilor, datorată debutului pandemiei, însă, în lunile următoare, situaţia s-a redresat, existând perioade când creşterea a depăşit planul iniţial, atât pe piaţa din România, cât şi pe celelalte pieţe unde Bonami este prezent, şi anume Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria”, arată compania într-un comunicat.

În ceea ce priveşte prognoza pentru 2021, este aşteptată o creştere de 35%.

”Ne aşteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România”, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca reţeaua să se extindă rapid anul acesta şi în afara graniţelor Cehiei, în principalele oraşe din ţările unde Bonami este prezent, urmând, pe viitor, şi Bucureşti.

”Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei reţele ample de magazine, ce servesc şi ca showroom şi ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia şi Ungaria, urmând apoi România şi Polonia. Este un mod mult mai plăcut şi comod pentru clienţii noştri de a-şi ridica produsele de dimensiuni mici şi mijlocii. Aceste locaţii reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecţii, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, şi, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanţie”, a mai afirmat Pavel Vopařil.

Bonami doreşte să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, şi 20 anul următor.

Planul este susţinut atât de numărul de vizite şi de comenzi înregistrate în magazine, ce au urmat trendul ascendent anticipat, cât şi de reacţiile pozitive ale clienţilor ce vizitează magazinele şi au încredere în sfaturile oferite de specialiştii Bonami.

”Acestor servicii li se adaugă şi inaugurarea propriei reţele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un real succes încă din primele luni de funcţionare, şi a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava şi Budapesta, iar în viitorul apropiat şi în Bucureşti”, spun reprezentanţii companiei.

Aplicaţia Bonami generează în continuare un procent de 8 % din totalul comenzilor.

Cu ocazia aniversării a patru ani pe piaţa din România, Bonami anunţă că le oferă clienţilor săi o reducere de 15% la orice produs, în perioada 30 septembrie - 4 octombrie. De asemenea, compania organizează două concursuri pe canalele sale de social media, ce oferă vouchere cu o valoare totală de 800 lei.

Pe lângă piaţa cehă, Bonami activează şi pe pieţele din Slovacia, Polonia, România şi Ungaria. Bonami aparţine grupului de investiţii Miton.

Bonami comercializează mobilier, decoraţiuni şi produse pentru casă, având în portofoliul online circa 60.000 de produse.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.