Primarul municipiului Constanţa, Decebal Făgădău, vrea să schimbe politica de promovare a staţiunii Mamaia, spunând că aceasta trebuie să pornească de la un brand de notorietate şi să ajungă până la indicatorul către hotel, precizând că din taxa de promovare să nu mai fie finanţate doar anumite evenimente sau participări la târguri. Printre problemele identificate în staţiune, edilul a enumerat problema spaţiilor verzi şi lipsa toaletelor publice şi a indicatoarelor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Decebal Făgădău a participat, marţi, la o întâlnire cu agenţii economici din turism la un hotel din Mamaia. El a identificat câteva probleme cu care se confruntă staţiunea, una dintre acestea fiind legată de spaţiile verzi.

“La prima vedere, avem probleme minore, dar în realitate, fără un parteneriat nu le putem depăşi. Avem o problemă a spaţiilor verzi. Împreună am hotărât să eliminăm taxa de irigat. Mai mult, suprapunând regimul de proprietate, nu putem construi un sistem de irigat pentru că este o bucăţică public, două bucăţele privat, o bucăţică public, două bucăţele privat, deci iată că împreună va trebui să construim un sistem de irigaţii astfel încât fiecare plăteşte în funcţie de procentul pe care îl are. Mi se pare o abordare logică. Vă invit ca sezonul viitor să nu ne mai prindă cu buruienile acestea”, a Decebal Făgădău.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

El a spus că terenurile care aparţin municipalităţii sunt îngrijite, dar există agenţi economici care deţin asemenea suprafeţe şi nu taie iarba sau nu stropesc pentru combaterea insectelor.

“Vedem zone în care municipalitatea vine, tunde iarba şi stropeşte pentru ţânţari, iar la doi metri sunt bălării cât maşina pentru că cel ce deţine proprietatea în mijlocul staţiunii nu taie iarba, nu stropeşte pentru ţânţari şi nu îşi asumă obligaţiile născute din proprietate. Nu vreau să intru în forţă şi să aplic sancţiuni fără ca împreună să stabilim aceste lucruri”, a mai spus Decebal Făgădău.

El a menţionat că o altă problemă a staţiunii Mamaia o reprezintă lipsa toaletelor publice.

“De asemenea, mai avem o problemă, cu toaletele publice. Evident, ştim că mulţi dintre utilizatorii de plajă nu asigură ceea ce scrie în PUZ, toaletele şi că mulţi dintre proprietari condiţionează accesul la toaletă de plata unei taxe. Ajutaţi-mă pentru anul viitor să identificăm zone în care vă garantez vom avea cele mai moderne toalete publice, evident din acelea containerizate, care se amplasează pe o perioadă determinată şi ulterior le luăm”, a afirmat Făgădău.

Primarul a mai spus că intenţionează să schimbe politica de promovare a staţiunii.

“Vreau să vă propun să schimbăm politica de promovare. Politica de promovare să plece de la un brand cu notorietate şi să coboare până la indicatorul către hotel, centrul spa, restaurantul respectiv pentru că noi ne chinuim, promovăm fiecare cum poate, dumneavoastră mai bine, noi poate mai puţin bine şi convingem lumea şi îşi cumpără un pachet şi vine aici. Şi ai ajuns la gară şi ai luat un taxi şi începe calvarul. Cobori că te-ai enervat că nu ştii să ajungi, de exemplu, la o splendoare de hotel cum e Del Mar sau la o investiţie cum e Phoenicia Royal, că nu avem indicatoare”, a explicat edilul.

El a mai spus că nu doreşte ca din taxa de promovare să fie finanţate doar anumite evenimente sau participări la târguri, ci trebuie stabilit împreună cu hotelierii cum se va face acest lucru.

“Municipiul Constanţa, prin taxa de promvoare, ştiţi că virează anual 300.000 de euro. Comparativ cu bugetul pe promvoare este o sumă consistentă, dar vreau să schimbăm modul în care se face promovare şi să stabilim de comun acord să nu mai finanţăm doar câteva evenimente şi participări la târguri care au efect de luptător ninja, am aruncat un praf, s-a văzut pe moment, după care a dispărut şi nu rămâne nimic în urmă, nimic comensurabil. Trebuie să avem o politică şi aici rolul cel mai important trebuie să îl aveţi dumneavoastră”, le-a spus Decebal Făgădău hotelierilor prezenţi la întâlnire.

FPTR a organizat, marţi, o dezbatere în cadrul căreia au fost abordate mai multe teme, printre care îmbunătăţirea relaţiilor dintre mediul de afaceri şi autorităţile statului şi identificarea soluţiilor pentru rezolvarea problemelor apărute în acest sezon estival.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.