Directorul general al Xiaomi, Lei Jun, a anunţat luni preţul primului vehicul electric al companiei chineze, SU7, înainte de lansarea oficială a acestuia, programată joi, transmite CNBC.
”Obiectivul Xiaomi SU7 este să fie cel mai frumos sedan, cel mai bun de condus şi cel mai inteligent sedan de sub 500.000 de yuani (69.328 USD)”, a spus Lei într-o postare pe serviciul chinez de socializare Weibo.
Este prima dată când Xiaomi confirmă limita superioară a intervalului de preţuri.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Joi, Xiaomi va lansa oficial vehiculul electric SU7 şi va începe să preia comenzi.
Maşina este expusă în magazinele Xiaomi din China, în 29 de oraşe, potrivit unei alte postări pe Weibo a lui Lei.
Lei Jun a spus că test drive-urile vor începe joi.
Preşedintele grupului, Weibing Lu, a declarat anterior pentru CNBC că Xiaomi vizează segmentul premium al pieţei de maşini electrice. Acest lucru l-ar pune în concurenţă cu producători auto precum Tesla în China.
Pentru comparaţie, preţul sedanului Model S al Tesla începe de la 698.900 de yuani, în timp ce preţul Modelul 3 începe de la 245.900 de yuani.
Xiaomi va concura, de asemenea, cu o mulţime de producători autohtoni, inclusiv gigantul BYD, Nio, Xpeng şi Li Auto, mulţi dintre care vizează, de asemenea, segmentul premium al pieţei vehiculelor electrice.
Xiaomi este cel mai bine cunoscut ca o companie de smartphone-uri şi electronice de larg consum.
Dar, în 2021, compania a anunţat planuri de a intra în cursa vehiculelor electrice. Trei ani mai târziu, se confruntă cu o piaţă a maşinilor electrice foarte diferită din China, una care încetineşte şi în care concurenţa este acerbă.
Piaţa de vehicule electrice se află în mijlocul unui război al preţurilor, care a fost declanşat de Tesla la sfârşitul anului 2022. Acest lucru a forţat alte companii producătoare de maşini electrice să reducă preţurile pentru a stimula cererea şi a rămâne competitive, ceea ce a presat marjele şi profitabilitatea în întreaga industrie.
Preţurile vor fi esenţiale pentru Xiaomi pe o piaţă atât de competitivă şi una în care compania nu are o istorie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.