Compania de stat Poşta Română a anunţat, vineri, că introduce monitorizarea în sistem Track&Trace pentru trimiterile interne de colete poştale din serviciile - standard, valoare declarată, confirmare de primire şi ramburs - depuse de către clienţi, persoane fizice, la ghişeele oficiilor poştale informatizate.
Prin introducerea acestei facilitaţi, se elimină completarea manuală de către clienţi, persoane fizice, a formularelor premergătoare depunerii trimiterilor interne de colete poştale, la ghişeele poştale informatizate, iar expeditorii îşi pot urmări statusul trimiterilor pe site-ul companiei, potrivit Poştei Române.
”Astfel, pentru expedierea unui volum redus de trimiteri interne de colete poştale (standard, valoare declarată, confirmare de primire şi ramburs) se elimină obligativitatea completării de către client a formularelor poştale necesare expedierii acestora: buletin de expediţie, confirmare de primire sau mandat ramburs. Aceste formalităţi vor fi îndeplinite de acum, direct de către salariaţii poştali de la ghişee, care vor solicita, verbal, clienţilor toate datele necesare expedierii trimiterilor”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
De asemenea, clienţii persoane fizice şi juridice, care doresc expedierea de trimiteri interne de colete poştale, indiferent de volum, îşi pot genera singuri, de acasă sau de la sediu, documentele necesare expedierii, utilizând aplicatia MyAWB, disponibilă pe site-ul companiei posta-romana.ro, prin parcurgerea unor paşi.
”Totodată, aplicaţia MyAWB pune la dispoziţia clienţilor persoane juridice şi alte funcţionalităţi precum acces baze de date proprii din care pot genera rapoarte şi liste utile gestionării şi/sau monitorizării expediţiilor”, se arată în comunicat.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.