Măsurile împotriva password sharing-ului luate de Netflix în Spania nu merg aşa cum spera compania americană, care, în primul trimestru al acestui an, a pierdut peste 1 milion de abonaţi din această ţară.
Conform unei estimări realizate de Kantar, Netflix a pierdut peste 1 milion de abonaţi din Spania în primul trimestru al anului.
Cei de la Kantar spun că nu există niciun dubiu că scăderea abruptă are legătură cu taxa pe sharing, pe care compania americană a introdus-o recent în această ţară.
Din februarie, cei care împart acelaşi cont cu persoane care nu locuiesc sub acelaşi acoperiş trebuie să plătească, în plus pe lângă abonamentul obişnuit, 6 euro pe lună.
Conform Kantar, două treimi din cei 1 milion de spanioli care s-au dezabonat în primul trimestru al anului făceau password sharing. Faţă de perioada anterioară, numărul dezabonărilor s-a triplat aici.
Mai mult, 10% dintre cei care au rămas abonaţi la Netflix spun că au de gând să se dezaboneze cândva în al doilea trimestru al anului.
Netflix a permis utilizatorilor să partajeze acelaşi cont câtă vreme acest lucru a ajutat la creşterea numărului de utilizatori, după care, pentru a-şi creşte veniturile, a întors taxele împotriva acestora.
Compania americană, care se aşteaptă ca taxa pe sharing să accelereze creşterea veniturilor în a doua parte a anului, estimează că, la nivel global, peste 100 de milioane de oameni folosesc un cont fără să plătească.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.