Românii au făcut cumpăraturi online, în perioada aprilie 2016-martie 2017, în valoare de peste 1,9 miliarde de lei prin intermediul PayU România, cu 61% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat marţi compania, care a mai precizat că românii cumpără online zilnic de peste 5,2 milioane de lei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Anul financiar trecut plăţile online în sistemul PayU au avut cea mai bună evoluţie din ultimii 12 ani. Din ce în ce mai mulţi români aleg să cumpere online, valoarea medie a coşului de cumpărături menţinându-se în jurul valorii de 255 lei. Plata cu cardul rămâne metoda de plată preferată de români, iar plata în rate devine din ce în ce mai populară, cumulând 16% din totalul tranzacţiilor. Cea mai mare tranzacţie online a fost realizată cu un card înregistrat în Ungaria şi a atins valoarea de peste 145.700 lei", a declarat managerul PayU România, Marius Costin.

În anul 2017, cea mai mare tranzacţie a fost înregistrată în luna ianuarie şi a atins valoarea de peste 107.000 lei. Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferinţelor românilor care cumpără online. Aproximativ 33% din valoarea totală a tranzacţiilor online a fost alocată produselor din această categorie.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

"Românii cumpără online din ce în ce mai mult produse precum mobilier, decoraţiuni, jucării, cărţi, produse alimentare, produse cosmetice şi vinuri. Această categorie numită eTail vine puternic din urmă, cumulând în prezent aproximativ 35% din totalul vânzărilor", a adăugat Costin.

Lunile în care românii au realizat cele mai multe cumpărături online sunt noiembrie, martie şi decembrie. Managerul PayU România susţine că Black Friday rămâne evenimentul care atrage cel mai mulţi cumpărători online, doar anul trecut având loc peste 867.000 de tranzacţii în luna noiembrie. Black Friday este urmat de luna martie, luna femeii, cu 818.000 de tranzacţii şi sărbătoarea de Crăciun, cu peste 785.000 de tranzacţii.

În perioada aprilie 2016-martie 2017, magazinele online din România au înregistrat peste 230.000 de comenzi din 200 de ţări, tranzacţii procesate prin PayU. Topul primelor trei ţări cu cele mai mari comenzi este: Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie. Valoarea acestora a depăşit 47,8 milioane de lei.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon sau Fashion Days. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.