Compania de telefonie mobilă Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 277,2 milioane de euro în al treilea trimestru al acestui an, în creştere cu 10,4% faţă de perioada similară a anului trecut, avans susţinut de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile şi de consolidarea numărului de clienţi, a anunţat joi compania.
”Creşterea a fost susţinută în principal de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile şi de consolidarea numărului de clienţi. La 30 septembrie 2017, Orange România oferea servicii mobile şi fixe pentru 10,331 milioane clienţi, în creştere cu 2,5% comparativ cu trimestrul precedent”, se arată în comunicat.
În trimestrul al treilea din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 3,5 ori.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”La 30 septembrie 2017, 2,9 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, cu peste 50% mai mulţi comparativ cu finalul trimestrului trei 2016. Această tendinţă este susţinută de investiţiile continue în reţeaua 4G, care menţin calitatea superioară a serviciului de internet şi a apelurilor. Reţeaua 4G acoperă la final de septembrie 90,9% din populaţia ţării, iar cea 4G+ este disponibilă în 68 de oraşe”, se arată în comunicat.
Un alt factor ce a contribuit la creşterea traficului şi a numărului de utilizatori au fost vânzările accelerate de smartphone-uri care au înregistrat o creştere de 14%.
”Se observă, de asemenea, o predilecţie pentru terminale smartphone de top care facilitează accesul la tehnologie şi servicii inovative. Aceasta a determinat şi o utilizare sporită a serviciului Apel 4G, care număra peste jumatate de milion de utilizatori la finalul lunii septembrie 2017, de 3 ori mai mult decât în septembrie 2016”, se arată în comunicat.
Totodată, apetenţa clienţilor pentru dispozitivele conectate (ceasuri inteligente, braţări fitness, roboţi, ceasuri pentru copii, ochelari VR, console de gaming, smart TV) este în creştere. Astfel, vânzările generate de această categorie de produse înregistrează o creştere de 90% în al treilea trimestru al anului 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În plus, interesul pentru obiectele conectate pentru casă creşte, volumele înregistrând o creştere de peste 30% faţă de trimestrul al treilea al anului trecut.
La 30 septembrie 2017, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra aproximativ 369.000 clienţi, în creştere cu aproximativ 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau peste 138.000 de abonaţi la finalul trimestrului 3, în creştere cu 12% faţă de al doilea trimestru al acestui an.
”Numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei Orange TV Go a înregistrat o uşoară creştere, până la 2,35 milioane. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicaţiei a continuat însă trendul ascendent din trimestrul trecut, înregistrând o creştere de 15% faţă de acesta, ca urmare a îmbogăţirii catalogului de conţinut şi a adaptării aplicaţiei conform feedback-ului clienţilor”, se arată în comunicat.
Principalii competitori ai companiei, pe piaţa din România, sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...