Netflix va şterge, de la 1 decembrie, ultimele producţii interactive, în ceea ce pare să reprezinte o renunţare la ambiţiile privind acest tip de conţinut.
Producţiile interactive, prin care Netflix încerca să provoace implicarea şi participarea utilizatorilor, care puteau face alegeri în ceea ce priveşte desfăşurarea acţiunii, vor dispărea din cadru platformei.
Deşi pagina dedicată acestora listează 24 de titluri, doar patru mai sunt disponibile în prezent: Black Mirror: Bandersnatch, Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend, Ranveer vs. Wild with Bear Grylls şi You vs. Wild.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Şi acestea vor fi scoase din cadrul platformei de la 1 decembrie, fără planuri de a mai fi lansate alte producţii interactive.
Netflix a lansat primele titluri interactive în 2017 - Puss in Book: Trapped in an Epic Tale şi Black Mirror: Bandersnatch.
„Tehnologia şi-a îndeplinit scopul, dar acum este limitată, pe măsură ce ne concentrăm pe eforturile tehnologice în alte domenii", spune purtătorul de cuvânt al companiei Chrissy Kelleher.
Renunţarea la producţiile interactive vine la puţin timp după ce Netflix a închis studioul de jocuri AAA Blue chiar înainte ca acesta să lanseze primul titlu.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.