Nestle va creşte publicitatea şi marketingul, va reduce costurile cu cel puţin 2,8 miliarde de dolari până în 2027 şi îşi va transforma afacerile cu apă şi băuturi premium într-o unitate globală de sine stătătoare, în timp ce caută să stimuleze creşterea sub noul său director general Laurent Freixe, a declarat marţi compania, citată de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Acţiunile Nestle au scăzut cu 2% marţi.

Freixe, care lucrează de 40 de ani în cea mai mare companie alimentară din lume, a preluat conducerea acesteia în septembrie, înlocuindu-l pe Mark Schneider, care a dezamăgit investitorii timp de câteva trimestre cu o creştere slabă a volumului vânzărilor.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Sub conducerea lui Schneider, Nestle şi-a redus bugetul de marketing şi publicitate şi a investit mai puţin în inovare în timpul pandemiei de COVID-19.

Repercusiunile continuă să afecteze veniturile companiei elveţiene, după ce cumpărătorii au trecut la mărci mai ieftine, mai bine promovate sau mai inovatoare, consumând cota de piaţă a Nestle.

Nestle, proprietarul unor mărci precum Nescafe, KitKat şi Milo, a declarat marţi că îşi propune să realizeze economii de costuri de cel puţin 2,5 miliarde de franci elveţieni (2,83 miliarde de dolari) până în 2027, pe lângă alte economii de aproximativ 1,2 miliarde de franci elveţieni.

Cifra depăşeşte cele 800 de milioane de euro pe care rivalul mai mic, Unilever, s-a angajat să îi economisească la începutul acestui an.

Nestle a estimat ca pe termen mediu creşterea organică a vânzărilor să fie mai mare de 4% într-un mediu de operare normal şi o marjă de profit a operaţiunii de tranzacţionare subiacentă de 17%.

Aceasta se compară cu creşterea organică a vânzărilor de aproximativ 2% aşteptată pentru anul care se încheie pe 31 decembrie.

 Compania va creşte investiţiile în publicitate şi marketing la 9% din vânzările totale până în 2025 pentru a susţine creşterea, a declarat Nestle la evenimentul său de ziua pieţei de capital din Vevey, Elveţia.

Ultima dată când Nestle a cheltuit această proporţie din vânzări pe marketing a fost în 2019.

Cheltuielile de publicitate şi marketing în 2023 au reprezentat 7,7% din vânzări, o creştere cu 80 de puncte de bază faţă de anul precedent, potrivit celui mai recent raport anual al Nestle lansat în acest an.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.