Metrorex anunţă obţinerea autorizaţiei de construire pentru Lotul 1.2 al Magistralei 6 de metrou, marcând un pas important în proiectul privind construcţia Magistralei 6 între 1 Mai – Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni. Lucrarea este realizată de asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S.-Somet SA, în baza contractului de proiectare şi execuţie lucrări de structură de rezistenţă semnat cu Metrorex pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Staţiile Tokyo şi Aeroport Otopeni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

„Metrorex SA anunţă obţinerea autorizaţiei de construire pentru Lotul 1.2 al Magistralei 6 de metrou, marcând un pas semnificativ în avansarea Proiectului „Magistrala 6. 1 Mai – Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni”. Acest segment, denumit Secţiunea Nord, va lega capitala României de principala poartă aeriană, Aeroportul Internaţional Henri Coandă, asigurând astfel o conexiune vitală în cadrul reţelei de transport european (TEN-T)”, informează compania.

Lucrarea este realizată de Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S.-Somet SA, în baza contractului de proiectare şi execuţie lucrări de structură de rezistenţă semnat cu Metrorex S.A. pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Staţiile Tokyo şi Aeroport Otopeni.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

La acest moment Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S.-Somet SA elaborează Proiectul Tehnic de Execuţie necesar pentru emiterea Ordinului de Începere a Execuţiei Lucrărilor.

Segmentul de nord, Lotul 1.2, se întinde pe o distanta de 7,6 kilometri incluzând staţiile Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu şi Aeroport Otopeni. Acest traseu va include, de asemenea, şase segmente de interstaţii: Tokyo - Washington, Washington - Paris, Paris - Bruxelles, Bruxelles - Otopeni, Otopeni – Ion I.C. Brătianu, şi Ion I.C. Brătianu – Aeroport Otopeni.

„Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes naţional, proiectarea şi execuţia secţiunii Nord fiind finanţată de la bugetul de stat şi fonduri externe rambursabile – credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).

”Această conexiune nouă şi rapidă se adresează tuturor locuitorilor Capitalei, oamenilor de afaceri, navetiştilor, turiştilor şi va asigura îmbunătăţirea oportunităţilor privind activitatea şi călătoriile, mediul şi calitatea vieţii. Noua linie de metrou va deservi o zonă cu un potenţial ridicat de cerere pentru transport rapid, sigur şi eficient. De asemenea, siguranţa în trafic se va îmbunătăţi semnificativ”, mai arată Metrorex.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.