MAM Bricolaj (MAM), companie românească din industria de bricolaj, a anunţat vineri că ia în calcul pentru următorii cinci ani dezvoltarea reţelei de magazine până la un număr de 12 magazine la nivel naţional, în Braşov, Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în Bucureşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"MAM Bricolaj a încheiat prima jumătate a anului trecut cu o cifră de afaceri netă de aproape 25 milioane de lei, în creştere cu 48% faţă de semestrul 1 2020, şi cu un profit net de jumătate de milion de lei. La jumătatea anului trecut, compania avea 134 de angajaţi, aproape dublu faţă de semestrul 1 2020. Compania ia în calcul pentru următorii cinci ani dezvoltarea reţelei de magazine până la un număr de 12 magazine la nivel naţional, în Braşov, Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în Bucureşti", anunţă compania.

MAM Bricolaj a fost înfiinţată în 2011 de tre Cristian Găvan, având ca principale direcţii de business comercializarea de materiale şi accesorii de mobilă şi produse conexe, bricolaj în mobilă şi oferirea de servicii de proiectare în mobilă.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În prezent, compania operează trei magazine în Bucureşti (Morarilor, Luica, Prelungirea Ghencea) şi un magazin online.

Compania sărbătoreşte vineri, 21 ianuarie, primul său an de la listarea pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

"Acţiunile MAM au deschis sezonul listărilor din 2021, iar compania are în prezent o capitalizare de 47 milioane de lei (9,4 milioane de euro). În primul an de la listarea pe piaţa de capital, MAM Bricolaj a accelerat proiectele de dezvoltare strategică, respectiv extinderea reţelei şi creşterea numărului de clienţi. Astfel, MAM Bricolaj a finalizat investiţia într-un nou magazin în Bucureşti şi a câştigat un client nou la fiecare cinci deja existenţi, respectiv o creştere de 20% a numărului de clienţi", arată compania.

Numărul tranzacţiilor a crescut cu 22%, iar valoarea cumpărăturilor efectuate şi a serviciilor solicitate aferente unui bon mediu per tranzacţie a fost cu 12% mai mare decât anterior listării.

„Fiecare aniversare la Bursă este un motiv de bucurie pentru noi, în special când vorbim de companii recent listate, întrucât acest fapt punctează două aspecte: antreprenorii români aleg tot mai mult Bursa pentru a se finanţa, iar investitorii la rândul lor au o paletă tot mai largă de investiţii şi diversificare a portofoliului. Sperăm să avem cât mai multe astfel de noi aniversări, şi nu doar anul acesta, ci începând din acest an. Mă bucur pentru MAM Bricolaj şi pentru reuşita lor în a atrage finanţare prin Bursă. Sunt sigur că statutul de companie listată le-a adus numai beneficii şi îndemn pe toate companiile listate să folosească cu încredere mecanismele de finanţare disponibile la Bursă”, a declarat Radu Hanga, preşedinte Bursa de Valori Bucureşti.

În primul an de la listare, investitorii de pe piaţa AeRO au tranzacţionat aproape 1,3 milioane de acţiuni MAM. Valoarea totală a tranzacţiilor realizate în această perioadă cu acţiunile MAM a fost de 30,1 milioane de lei. Acţiunile companiei sunt incluse în indicele BET AeRO cu o pondere de 2,6%.

„Listarea pe piaţa de capital a fost o decizie foarte bună, pentru că ne-a adus mult mai multă vizibilitate şi, pe lângă investitorii care au venit alături de noi, am câştigat foarte mulţi clienţi şi furnizori, care şi-au dat seama de calitatea business-ului nostru şi de capacităţile companiei. Cel mai important lucru atunci când eşti listat pe bursă este că, fiind o companie auditată, totul este transparent şi la vedere, iar investitorii caută transparenţă şi seriozitate ca să vină către tine şi să-ţi dea din banii lor pentru investiţii şi dezvoltare. Trăgând linie, după un an de prezenţă pe piaţa AeRO a BVB, putem spune că am intrat într-o altă ligă a actorilor economici, iar listarea a ajutat MAM Bricolaj să crească extrem de rapid într-un context economic nu tocmai favorabil. Bursa este cea mai bună soluţie pentru companiile care au în plan extinderea rapidă, pentru că  vine la pachet cu o infuzie de resursă financiară, rezultată din încrederea investitorilor în planurile tale, în compania ta. Listarea vine la pachet cu vizibilitate şi cu ajutor din partea investitorilor care sunt lângă tine pe termen lung. Recomand tuturor antreprenorilor care îşi doresc o companie puternică să se listeze pe bursă, pentru că acest lucru te forţează să fii mai bun, mai eficient, mai competitiv în piaţă şi, în consecinţă, te face mai profitabil şi cu orizonturi de dezvoltare mai mari”, a declarat Cristian Găvan, fondator şi director general al MAM Bricolaj.

Acţiunile MAM au intrat la tranzacţionare în 21 ianuarie 2021, după derularea unui plasament privat intermediat de TradeVille prin care compania a atras de la investitori aproape 8,5 milioane lei, fonduri destinate deschiderii de noi magazine, în Bucureşti şi alte oraşe din ţară.

Fondatorul MAM Bricolaj, Cristian Găvan, deţine 67,34% din acţiunile companiei, iar restul acţiunilor sunt deţinute de persoane fizice şi juridice.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.