Levi Strauss anticipează un profit ridicat în acest an, după depăşirea estimărilor trimestriale, datorită revenirii puternice, peste aşteptări, a cererii pentru jeanşii şi jachetele companiei, pe toate pieţele sale, după pandemia de Covid-19, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Clienţii care îşi reîmprospătează garderobele după carantinele şi restricţiile de câteva luni legate de Covid-19 stimulează vânzările de blugi şi haine de stradă ale Levi, American Eagle) şi Abercrombie & Fitch.

"Aproximativ 35% dintre consumatorii din SUA şi-au schimbat dimensiunile taliei. O parte dintre acestea în creştere, iar altele în scădere, un alt motiv pentru care oamenii să iasă şi să-şi actualizeze garderoba", a declarat directorul general Charles Spuse Bergh în conferinţa de prezentare a profiturilor trimestriale.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Levi beneficiază, de asemenea, de colaborările sale cu o serie de mărci, inclusiv Valentino, şi de strategia sa de dezvoltare a vânzărilor directe către consumatori, care în mare parte a contribuit la creşterea marjei brute ajustate cu 6,7 puncte procentuale, până la 58,2% în al doilea trimestru.

Promoţiile mai mici, creşterea preţurilor şi economiile făcute la aprovizionare au susţinut, de asemenea, marjele, a spus compania, cunoscută pentru blugii Signature şi Levi's 501.

Proprietarul mărcilor Denizen şi Dockers prognozează un profit pe acţiune în anul fiscal 2021 cuprins între 1,29 dolari şi 1,33 dolari, peste estimările de 1,15 doalari. De asemenea, Levi prevede ca veniturile din a doua jumătate a anului să fie peste nivelurile pre-pandemice din 2019.

Veniturile nete s-au dublat la 1,28 miliarde dolari în al doilea trimestru încheiat la 30 mai, depăşind estimările Refinitiv IBES, de 1,21 miliarde dolari.

Cu excepţia elementelor excepţionale, Levi a câştigat 23 de cenţi pe acţiune, comparativ cu estimările de 9 cenţi.

Veniturile prin canale digitale au crescut cu 75%, pe măsură ce oamenii au fost atraşi de uşurinţa de a primi comenzile livrate la uşă.

Levi a declarat că îşi va îmbunătăţi afacerile digitale prin investiţii în centrele de distribuţie şi în programul său care permite clienţilor să preia comenzi online în magazine.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.