Reprezentanţii magazinelor LC Waikiki, Noriel şi Gerovital au semnat un contract de închiriere pentru o suprafaţă de peste 1.715 de metri pătraţi în centrul comercial Veranda, pe care familia Pogonaru îl va deschide în zece zile în zona Obor din Bucureşti, a anunţat luni Professional Imo Partners, firma care dezvoltă proiectul.
Magazinul de jucării Noriel va ocupa 556 de metri pătraţi şi se va afla la parter, iar retailerul de modă LC Waikiki va avea o suprafaţă de aproximativ 1.124,5 metri pătraţi.
Odată cu lansarea centrului comercial Veranda, producătorul de cosmetice Farmec va deschide cel de-al doilea magazin Gerovital din Bucureşti.
„Veranda mizează pe complementaritatea ofertei comerciale din zona Obor şi ne dorim să aducem magazine dintre cele mai diverse, care să întregească lista de retaileri cu care am încheiat deja contracte de închiriere”, a declarat dezvoltator centrului comercial Veranda, Andrei Pogonaru.
Mallul va avea o suprafaţă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi, la care se adaugă alţi 15.000 de metri pătraţi de spaţii verzi. Aici se vor afla terase, restaurante şi locuri de joacă pentru copii atât în incinta mallului, la Gymboland, cât şi în curte, precum şi un patinoar în aer liber.
Veranda va include un hipermaket Carrefour, cu o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi şi un concept nou, iar pe zona de fashion cumpărătorii vor găsi în Veranda primul magazin Tati din România, H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend’or şi Optiblu. Nu vor lipsi nici magazinul pentru animale Petmag, librăria Diverta şi farmaciile Catena şi Sensiblu.
În zona de food court se vor afla restaurantele KFC, McDonald’s, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia, Toan’s şi Spartan.
De asemenea, la nivel de servicii, vizitatorii vor avea la dispoziţie locaţii Orange, Telekom, Arsis, spălătoria EcoClean, saloanele de înfrumuseţare Evidence şi Salon Pro, tour-operatorul TUI, Silca, dar şi Maxbet.
Printre chiriaşi se numără Carrefour, H&M, Tati, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Noriel, Triumph, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Starbucks, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone şi IQ BOX – Telekom.
Investiţia totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...