ING Bank România a anunţat marţi că a înregistrat un avans de 31% al profitului brut cumulat în primele nouă luni, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 603 milioane de lei (130 milioane de euro), în contextul creşterii bazei de clienţi activi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Astfel, baza de clienţi activi a crescut cu 14% faţă de anul trecut, la 1,25 milioane, potrivit băncii.

”Numărul clienţilor activi a crescut cu 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,25 milioane. 126.000 mai mulţi clienţi îşi încasează veniturile recurente într-un cont al băncii, cu 19% mai mult faţă de T3 2017, un ritm mai mai alert decât ritmul de creştere al clienţilor activi, care a fost de 14%”, se arată în comunicat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Totodată, cota de piaţă pe segmentul creditelor acordate a crescut cu 0,9% faţă de anul trecut, ajungând la 9,8%. Nivelul creditelor acordate a crescut la 24.6 miliarde în al treilea trimestru, o creştre de 17% în ultimele 12 luni, potrivit băncii.

”Distribuţia creditării rămâne echilibrată între segmentul companiilor (43%) şi cel al persoanelor fizice (57%). Soldul creditelor acordate întreprinderilor mici şi mijlocii a crescut cu 23% faţă de anul trecut, susţinut de lansarea unui nou produs de creditare, ING SRLeu, lansat in iunie. În segmentul persoanelor fizice, creditul de nevoi personale disponibil online a fost extins şi cu opţiunea de refinanţare”, se arată în comunicat.

Rata creditelor neperformante a scăzut până la 3%, cu 0,2% mai puţin faţă de anul anterior, sub media pieţei. În plus, cota de piaţă în segmentul depozitelor atrase a ajuns la 9% susţinută de creşteri atât pe segmentul persoanelor fizice, cât şi pentru clienţii companii. Valoarea depozitelor a crescut cu 4,6 miliarde lei, cu 18% mai mult faţă de acum 12 luni, până la 29,6 miliarde lei, potrivit băncii.

”Creşterea organică puternică, dată de volume şi tranzacţii mai mari, a dus la venituri majorate cu 28%, depăşind 1,35 miliarde lei în primele nouă luni ale anului. Costurile operaţionale au crescut cu 23%, la 656 milioane lei, influenţate de costurile de personal, mutarea băncii în noul sediu şi investiţii în digitalizare”, se arată în comunicat.

Fiecare nou trimestru aduce noi recorduri în materie de trafic şi volum de tranzacţii în ING Home’Bank. Astfel, comparativ cu acum trei luni, numărul logărilor a crescut cu 12% şi numărul tranzacţiilor cu 5%, potrivit băncii.

”Comparând cele 9 luni cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cei doi indicatori au crescut cu 64%, respectiv cu 33%. Per ansamblu, ING Home’Bank avea la finalul lunii septembrie 680.000 clienţii activi, 55% dintre aceştia folosind aplicaţia de mobil. După lansarea creditului de nevoi personale online de anul trecut, ING a actualizat produsul cu opţiunea refinanţării creditelor direct din Home’Bank, ca o soluţie complementară la oferta iniţială”, se arată în comunicat.

Preferinţa pentru servicii instant şi disponibile pe telefon este vizibilă şi în rata rapidă de adopţie a serviciului ING Pay. Astfel, opţiunea care permite plata cu telefonul, lansată în iulie, are deja peste 1 million de tranzacţii realizate, potrivit băncii.

”Al treilea trimestru din 2018 a însemnat pentru ING şi revenirea pe piaţa locală de capital, prin intermedierea unei emisiuni de obligaţiuni emise de IIS la cota Bursei de Valori Bucureşti, plasament gestionat împreună cu BT Capital Partners S.A. şi BRD - Groupe Société Générale S.A”, se arată în comunicat.

Anunţată prima dată în luna februarie a acestui an, ING Business, platforma omni-channel de internet banking pentru clienţii de Mid-Corporate Banking, a fost actualizată cu noi funcţionalităţi. ING Business are acum, pe lângă componenta de tranzacţionare, şi cea de self-service şi canalul direct şi personalizat de comunicare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.