Hotelul Lido, unul dintre hotelurile istorice ale Capitalei, va fi redeschis în luna decembrie de către omul de afaceri Mohammad Murad, care a închiriat hotelul pe 15 ani de la proprietari şi va investi în total peste 5 milioane euro, intenţionând să îl afilieze la lanţul hotelier controlat de Donald Trump.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Hotelul Lido din Bucureşti va fi gata în decembrie. În prima etapă s-au făcut investiţii de 3 milioane euro. Hotelul va avea patru stele. Se schimbă total. Are 128 de camere acum, însă în urma renovării vor fi 110 camere”, a declarat preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Mohammad Murad, într-un interviu acordat News.ro.

În ceea ce priveşte investiţiile de pe litoralul românesc, Murad va deschide anul viitor complexurile hoteliere Belvedere, Amfiteatru şi Panoramic în Neptun Olimp, aflate acum în curs de renovare, de trei şi patru stele, şi Boutique Hotel la Năvodari, construit de la zero şi cu un standard de cinci stele plus.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Eu cred că viitorul va aparţine sudului litoralului. Astfel, vom finaliza anul viitor modernizarea Panoramic-Amfiteatru-Belvedere, investiţie de 25 milioane euro”, a afirmat Murad.

Omul de afaceri evită să vorbească despre planurile sale pe termen lung, spunând că ”se gândeşte ce face în următoarele maximum patru ore”.

În legătură cu măsurile fiscale discutate în ultimul timp, omul de afaceri cere claritate şi transparenţă din partea autorităţilor.

”Ok, plătim, dar să ne spuneţi ce faceţi cu banii respectivi. Îi dai la pensionari? Ok, dar ne apreciezi mai mult? Ne iubiţi mai mult? Eu unul aş face o taxă specială pentru respect şi pentru linişte. Să nu vină să ne spună că ne iau cu duba. Să ne ofere nişte pachete cu servicii nouă, ca oameni de afaceri, şi noi să plătim conform pachetului ales”, a spus Murad.

Întrebat ce ce măsuri ar lua dacă ar fi ministru al Turismului, Murad spune că ar invita 20 de oameni din turism, chiar şi din afara ţării, să găsească o strategie foarte clară de promovare, iar apoi ar face o evaluare a fiecărei etape.

”În al doilea rând, aş ajunge la o înţelegere cu autorităţile locale pentru a înfiinţa companii pentru administrarea staţiunilor turistice. Ca acestea să fie independende de primării. Iar ce câştigă staţiunea să rămână în staţiune. Că nu e corect ca o staţiune să vireze la bugetul statului bani, iar aceşti bani să nu se întoarcă nici măcar pentru o stradă asfaltată”, a spus Murad.

O altă problemă tot mai gravă pentru sectorul turistic românesc este lipsa forţei de muncă.

”Noi suntem sezonieri, nu avem muncitori calificaţi. Ca să angajezi o persoană trei-patru luni şi apoi să îl laşi pe drumuri e complicat. Aş face şi investiţii pe care nu le poate face partea privată. De exemplu, să existe o legătură între staţiunile de pe litoral cu Delta Dunării, cu vaporaşul, de exemplu”, a mai spus Murad.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.