GTM Managing Services, companie care furnizează servicii software pentru evaluarea şi administrarea daunelor cât şi a reparaţiilor şi lucrărilor de mentenanţă pentru industria auto, a investit 2 milioane de lei într-o aplicaţie care digitalizează complet procesul de constatare auto, a anunţat luni compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

“GTM Managing Services a lansat Carfix, aplicaţia românească din domeniul auto, prin care oricine poate constata o daună şi poate gestiona mai uşor datele scadente şi documentele maşinii direct din telefonul mobil. Cu o investiţie de peste 2 milioane de lei, Carfix este prima aplicaţie care digitalizează 100% procesul de constatare a unei daune auto şi reuşeşte să reducă timpul pierdut de la câteva zile, la doar câteva minute”, se arată în comunicat. 

Prin intermediul aplicaţiei, constatarea unei daune auto se face în trei paşi, direct de pe telefonul mobil, fără să mai fie nevoie ca şoferii  să se deplaseze pentru întocmirea dosarului de daună. Carfix ghidează automat utilizatorul prin tot procesul de constatare, iar acurateţea datelor este asigurată prin coordonatele GPS. 

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

„Carfix nu este doar o aplicaţie de constatare digitalizată a daunelor. (...) Prin intermediul aplicaţiei poţi realiza inspecţii de risc, poţi configura alerte pentru expirarea poliţelor CASCO, RCA, a ITP-ului, rovinietei şi chiar a trusei medicale. Şoferii pot fi mai relaxaţi, deoarece, odată ce descarcă aplicaţia şi introduc datele personale şi pe cele ale maşinii, le vor avea întotdeauna într-un singur loc şi acestea se vor completa automat în cazul în care este nevoie să parcurgă un formular de constatare”, a declarat directorul executiv al GTM Managing Services, Sorin Iacob. 

Asigurătorii au acces la toate dosarele clienţilor într-un singur ecran şi pot comunica cu aceştia prin intermediul aplicaţiei. În plus, cu ajutorul Carfix costurile sunt reduse considerabil deoarece elimină intermediarii, direcţionează clienţii către propria reţea de reparatori parteneri, oferind totodată servicii adiţionale la un cost controlat (tractare, vehicul de inlocuire), mai arată compania.

“Carfix este aplicaţia care elimină drumurile inutile şi le arată deţinătorilor de autoturisme drumul mai scurt dintre aceştia şi asigurătorii lor. Aplicaţia digitalizează procesul de constatare a daunelor auto, realizarea inspecţiilor de risc şi oferă utilizatorului posibilitatea de a păstra toate documentele sale şi ale maşinii într-un singur loc, de a configura alerte şi de a fi mereu la curent cu expirarea documentelor şi accesoriilor autoturismului”, se mai arată în comunicat, în care mai este precizat că accesul la aplicaţie este gratuit.

GTM Managing Services a fost înfiinţat în anul 2013 şi este reprezentantul exclusiv al GT Motive, pentru România, Moldova şi Ungaria. GTM este o companie ce furnizează servicii integrate pentru fluxurile de lucru ale asiguratorilor, companiilor de leasing financiar sau operaţional, reparatorilor sau alte segmente ale industriei auto cu scopul de a automatiza procesele şi implicit de a minimiza timpii alocaţi procesării sau colectării datelor.

 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.