Grupul City Grill, unul din cele mai mari grupuri de restaurante din România, a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 90 milioane de lei (19 milioane de euro), în creştere cu 11%, a anunţat, marţi, compania.
Pentru acest an, grupul estimează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10 procente faţă de 2018, ajungând astfel la 42 milioane euro.
”Dinamica pozitivă ce a dus la creşterea cifrei de afaceri a Grupului City Grill cu 11% faţă de perioada similară a anului precedent este una organică şi se datorează atât creşterii naturale a numărului de clienţi, cât şi investiţiilor în tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite”, arată grupul.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
De asemenea, clienţii programului de fidelitate Out4Food generează 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.
”Atitudinea pozitivă de consum a clienţilor a dus la o creştere de 10% a bonului mediu, iar până la finalul anului grupul estimează atingerea pragului de 5 milioane de clienţi”, arată grupul, într-un comunicat.
Prima jumătate a anului a fost marcată de investiţii ce au depăşit 1,5 milioane de euro, direcţionate atât câtre modernizarea şi consolidarea locaţiilor existente, dar mai ales către deschiderea de noi spaţii.
”Am fost avantajaţi în prima jumătate a anului şi de vremea bună, care ne-a ajutat să deschidem mai devreme decât de obicei terasele”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Anul acesta, grupul a ajuns la aproape 1.500 de angajaţi, de 30 de ori mai mult decât în 2004, când a fost deschis primul restaurant.
”Avem în vedere finalizarea investiţiilor la Hanu’ Berarilor Casa Soare, care se ridică la 1 milion de euro, însă nu ne limităm la acestea. Suntem mereu în căutare de spaţii noi, de deschideri de noi restaurante, dar şi de parteneriate la nivel naţional, inclusiv pe segmentul de furnizori, aşa că atunci când se iveşte oportunitatea unui colaborări care se potriveşte filozofiei grupului nostru, suntem deschişi la noi investiţii”, a mai precizat Daniel Mischie.
În ceea ce priveşte comportamentul de consum, tendinţele actuale arată dominaţia restaurantelor pentru prânz (convenience) şi a restaurantelor eveniment (dinner), precum şi a livrărilor.
”Cu mutarea accentului către calitate şi produse locale, topul preparatelor preferate de clienţi ilustrează perfect aceste tendinţe. Astfel, în top rămân micii, produs reprezentativ al City Grill, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru’ cu Bere, raţa pe varză şi papanaşii, care sunt legate de Hanu’ Berarilor, dar şi sarmalele cu mămăligă şi ciorbele”, arată grupul.
Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu’ Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Café.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.