Google, divizie a grupului Alphabet, a anunţat joi că va închide serviciul de streaming pentru jocuri, Stadia, deoarece nu a reuşit să atragă suficient interes din partea jucătorilor după aproape trei ani de la lansarea acestuia, transmite Reuters.
Companiile de jocuri se confruntă cu o încetinire a cererii de jocuri video, de la nivelurile maxime din timpul pandemiei de Covid-19.
Perspectivele pe termen scurt pentru Stadia par, de asemenea, slabe, deoarece inflaţia ridicată i-a determinat pe unii consumatori să-şi reducă cheltuielile pentru divertisment.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”În timp ce abordarea Stadia, de a transmite jocuri în flux pentru consumatori a fost construită pe o bază tehnologică puternică, nu a atras interesul utilizatorilor la care ne aşteptam”, a declarat Phil Harrison, vicepreşedinte şi director general al Stadia, într-o postare pe blog.
Compania a spus că va rambursa toate achiziţiile de hardware Stadia făcute prin Magazinul Google şi toate achiziţiile de jocuri şi conţinut suplimentar efectuate prin magazinul Stadia.
Cu toate acestea, jucătorii vor continua să aibă acces la biblioteca lor de jocuri şi să se joace până pe 18 ianuarie.
Anul trecut, Google a spus că va opri dezvoltarea internă a jocurilor pentru Stadia, făcându-l complet dependent de titlurile altor dezvoltatori şi editori de jocuri.
Stadia a fost lansat în 2019, împreună cu o unitate internă de dezvoltare a jocurilor, care ar fi urmat să creeze titluri pentru platformă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.