Booking Holdings, cel mai mare furnizor global de servicii turistice online şi de servicii conexe, a inaugurat la Bucureşti primul Centru de Excelenţă al grupului, o investiţie estimată la 100 de milioane de euro pe o perioadă de cinci ani, în care îşi propune să creeze 500 de locuri de muncă în această perioadă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Reprezentanţii grupului au precizat, răspunzând unei întrebări, în cadrul unei conferinţe la Bucureşti, că rezervările pentru Rusia sunt suspendate, astfel că niciun turist nu poate găsi cazare prin Booking în Rusia. În acelaşi timp, turiştii ruşi pot folosi serviciile grupului.

Noul sediu al Booking Holdings este într-un spaţiu de 4.000 mp într-o clădire situată în centrul oraşului.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Booking Holdings, cel mai mare furnizor global de servicii turistice online şi de servicii conexe, cu o experienţă bogată în inovare digitală, a sărbătorit deschiderea oficială a primului Centru de Excelenţă, în Bucureşti, care va sprijini obiectivele de creştere şi transformare ale companiei, precum şi viziunea privind viitorul industriei. Centrul de Excelenţă al Booking Holdings, o investiţie estimată la 100 de milioane de euro pe o perioadă de cinci ani, îşi propune să creeze 500 de locuri de muncă în această perioadă.

Ministrul Cercetării, inovării şi digitalizării, Sebastian Burduja, Sorin Costreie, consilier de stat pentru Educaţie şi Cercetare în Guvernul României şi Pamela Ward, ministru consilier şi ofiţer comercial superior pentru Europa de Sud-Est în cadrul Ambasadei SUA la Bucureşti, au participat la evenimentul inaugural alături de reprezentanţi ai AmCham Romania şi ai Asociaţiei Business Service Leaders în România (ABSL), pentru a marca deschiderea oficială a noului sediu Booking Holdings.

“Sunt recunoscător pentru faptul că Booking Holdings a ales România pentru primul său Centru de Excelenţă. Vă felicit în nume personal şi în numele Guvernului. Booking este parte din viaţa mea şi a familiei mele şi vă mulţumesc pentru felul în care facilitaţi accesul la experienţe de călătorie. Prezenţa dumneavoastră aici reflectă viziunea companiei şi confirmă resursele ţării. România are multe de oferit, mai ales în domeniul tehnologiei. Vă asigur de tot sprijinul meu. Încă o dată, felicitări echipei şi spor la treabă!”, a declarat Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, inovării şi digitalizării.

Centrul de Excelenţă a fost deschis pentru a oferi acces la specialişti de înaltă calificare în domeniul tehnologiei, pentru a susţine proiecte bazate pe tehnologii noi şi emergente, folosind bunele practici din industrie, dar şi pentru a promova oportunităţi de colaborare între toate brandurile Booking Holdings, inclusiv Booking.com, Priceline, Agoda, KAYAK, OpenTable şi Rentalcars.com.

În prezent, noul Centru de Excelenţă din Bucureşti susţine operaţiunile de securitate cibernetică şi monitorizarea fraudelor, infrastructura IT şi analiza achiziţiilor, urmând ca pe parcursul acestui an şi în 2023 să fie adăugate noi capacităţi în alte domenii, inclusiv Data Governance, FinTech şi marketing.

"Când căutam cel mai bun loc pentru a deschide primul nostru Centru de Excelenţă, am vrut un loc care să răspundă nevoilor organizaţiei noastre dinamice şi diverse, nu doar acum, ci şi în viitor, pe măsură ce vom continua să evoluăm", a declarat Paulo Pisano, chief human resources officer în cadrul Booking Holdings Inc.

“Bucureştiul oferă specialişti şi tinere talente în aceste domenii, numeroşi furnizori şi parteneri cu expertiză, o infrastructură digitală de înaltă calitate, dar şi perspective promiţătoare de creştere economică şi facilităţi de birouri ultramoderne. Toate acestea au contribuit la decizia noastră de a deschide aici Centrul de Excelenţă. Suntem nerăbdători să ne extindem prezenţa în acest oraş vibrant”, adaugă el.

În prezent, Centrul de Excelenţă are o echipă de conducere completă şi peste 150 de angajaţi în diverse posturi, care sprijină mai multe branduri, iar parteneriatul cu Infosys are ca scop creşterea numărului de angajaţi proprii ai Booking Holdings. Cu planuri de extindere până la sfârşitul anului şi de creştere la 500 de angajaţi în următorii cinci ani, mai multe posturi vacante sunt disponibile, inclusiv în domenii precum Financial Technology, Cybersecurity & Fraud, Software Development, infrastructură IT, Shared Business Services.

Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG) este cel mai mare furnizor global de servicii turistice online şi de servicii conexe disponibile pentru consumatori şi parteneri locali în peste 220 de ţări şi teritorii, prin intermediul a şase branduri principale: Booking.com, Priceline, Agoda, Rentalcars.com, KAYAK şi OpenTable.

Booking Holdings Romania este un Centru de Excelenţă cu sediul în Bucureşti, România. Centrul a fost creat pentru a sprijini brandurile Booking Holdings odată cu creşterea cerinţelor de afaceri. Centrul de Excelenţă oferă acces la specialişti de înaltă calificare şi la cele mai bune practici din industrie, dar şi oportunităţi de colaborare între toate brandurile şi diviziile de business ale Booking Holdings.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.