Valoarea medie a coşului de Paşte ajunge în acest an la 1.000 de lei, cu o cerere crescută pentru produse tradiţionale, cum ar fi carnea de miel şi cozonacii, dar şi pentru ingrediente gourmet, conform estimărilor Freshful. Hipermarketul online anticipează o creştere de 30% a vânzărilor la carnea de miel faţă de anul trecut. Fructele exotice, produsele gourmet şi deserturile internaţionale câştigă teren în preferinţele clienţilor, completând preparatele tradiţionale precum drobul, pasca şi friptura de miel

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Pe măsură ce se apropie sărbătorile pascale, comportamentul de consum reflectă etapele pregătirilor. Dacă pentru săptămâna trecută, datele Freshful au indicat o creştere a achiziţiilor din categoria produselor de curăţenie, în această perioadă interesul se concentrează pe masa de Paşte şi pe activităţile de familie planificate pentru weekendul prelungit”, conform estimărilor Freshful, potrivit cărora valoarea medie a coşului de Paşte ajunge în acest an la 1.000 de lei, cu o cerere crescută pentru produse tradiţionale, cum ar fi carnea de miel şi cozonacii, dar şi pentru ingrediente gourmet şi preparate internaţionale care îmbogăţesc mesele de sărbătoare.

Carnea de miel rămâne ingredientul principal în jurul căruia românul construieşte masa de Sărbătoare. Anul acesta, primul hipermarket 100% online anticipează o creştere de 30% a vânzărilor în această categorie, diversificând oferta cu carne de miel proaspătă cu sfert anterior şi posterior, cotlete de miel, frigărui şi carne pentru gulaş. Cea mai accesată reţetă de Paşte din secţiunea Reţete a aplicaţiei Freshful este ciorba de miel, urmată de tocăniţa de miel. Pentru cei care vor să se bucure direct de preparatele tradiţionale, oferta de ready meals include cinci tipuri de drob, din diferite tipuri de carne.

„În toată agitaţia economică şi politică a acestor zile, ne bucurăm de perioada de respiro emoţional oferită de Sărbatorile Pascale şi de timpul în familie. Avem o capacitate de livrare crescută la peste 5.000 de comenzi pe zi, pentru a ajuta cât mai mulţi clienţi să se bucure într-adevăr de timp liber. Am pregătit o selecţie de produse care să asigure o experienţă completă, pornind de la preparatele tradiţionale şi continuând cu multiple oportunităţi de a descoperi gusturi noi. Avem cozonaci, dar şi Babka, avem multiple idei de vin roşu, dar şi bere locală şi internaţională, toate la un click distanţă. Şi, după sărbători, revenim să colectăm şi sacul cu ambalaje SGR, suntem pregătiţi şi aici cu o capacitate crescută de procesare”, a declarat Tudor Mihăilescu, CEO Freshful by eMAG.

Ouăle rămân alt element central al mesei de Paşte.

Produsele gourmet şi exotice au început să câştige teren, în special în rândul celor care urmează diete speciale, raportul fiind influenţat şi de categoria de produs. Astfel că la categoria cozonac, preparatul Babka, de origine evreiască, are vânzări cu 40% mai mari decât ale cozonacului tradiţional.

”Oferta Freshful a fost extinsă semnificativ, cu 30% mai multe parteneriate cu producatori locali, care asigură 16 sortimente de cozonac, majoritatea artizanali. De la cozonacul clasic până la cel cu umplutură de praline, zmeură sau cremă de vanilie şi până la cozonacii vegani, interesul pentru diversitate a crescut. Categoria este completată cu desertul de origine italiană, panettone artizanal, în varianta clasică sau cu umplutură de fistic. Preţurile încep de la 69.99 lei, cu o medie care se aşază la 120 lei. Aici se adaugă şi pasca, preparatul tradiţional care are parte de interpretări contemporane, deja populare printre clienţi. Oferta de Paşte conţine şase sortimente de pască, de la varianta tradiţională până la pasca fără aluat, cea cu ciocolată sau pasca poloneză. Preţurile încep de la 38 de lei, cu o valoare medie de 85 lei. În ultimii ani, fructele exotice au devenit o prezenţă obişnuită în coşul de cumpărături de Paşte, alături de preparatele tradiţionale. Ananasul este deja un produs nelipsit, inclus şi în promoţia din acest an, iar mango este noutatea preferată a sezonului, aflat acum în topul comenzilor. Ponderea cea mai mare rămâne la fructele tradiţionale, cu căpşunele care ocupă primul loc în preferinţe în această perioadă”, mai arată compania.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hipermarket 100% online din România, şi oferă clienţilor săi peste 18.000 de produse alimentare şi băuturi de larg consum, de la partenerii şi producătorii locali.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.