Ferrari a prezentat luni o nouă organizare şi schimbări în conducere pentru a eficientiza procesele, în prima mişcare majoră a noului director executiv al producătorului de maşini sport, în timp ce compania adoptă electrificarea gamei, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Benedetto Vigna, un veteran al industriei tehnologice şi un fost director general la producătorul de cipuri STMicroelectronics, a preluat funcţia de CEO în septembrie, cu sarcina de a conduce Ferrari într-o nouă eră a mobilităţii, mai curate, mai silenţioase şi interconectate.

Noua structură, concepută pentru a accentua concentrarea tehnologică a Ferrari şi exclusivitatea produsului, prevede ca mai multe segmente cheie de operaţiuni vor fi subordonate direct CEO-ului, inclusiv ”Dezvoltarea produselor şi cercetarea şi dezvoltarea”, ”Digital şi date” şi ”Tehnologii şi infrastructuri”, potrivit companiei.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Această organizare va permite Vigna să reducă straturile intermediare de management, făcând producătorul auto, cunoscut pentru maşinile sport cu putere octanică înaltă, mai rapid şi mai agil, a spus o sursă apropiată subiectului.

Ca parte a revizuirii, compania l-a numit pe Gianmaria Fulgenzi, prezent la Ferrari din 2002 şi care cel mai recent a condus lanţul de aprovizionare la divizia sa de curse, ca director de dezvoltare a produselor, se arată în comunicat.

Ernesto Lasalandra a fost atras de la fostul angajator al lui Vigna, STMicro, pentru a deveni directorul şef de cercetare şi dezvoltare al Ferrari.

Silvia Gabrielli, care s-a alăturat Ferrari în 2019 de la Microsoft, a fost numită director pentru sectorul digital şi date pentru a stimula ”procesul de transformare digitală în întreaga companie, asigurând mai multe procese bazate pe date şi concentrate digital”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.