Gigantul american Facebook va face schimbări interne pentru ca dezvoltarea viitoare a produselor să se facă avându-i în centrul atenţiei pe cei tineri.
Mark Zuckerberg a anunţat o nouă schimbare de paradigmă pentru compania pe care o conduce, chiar într-un moment în care criticile la adresa sa şi a companiei par să nu se mai termine.
Acesta a spus că Facebook va pune “tinerii adulţi” în centrul strategiilor viitoare de dezvoltare a produselor, iar asta nu doar pentru reţeaua socială cu acelaşi nume, ci şi pentru Instagram.
Compania americană va face schimbări la nivelul echipelor interne care se ocupă de dezvoltarea produselor şi, pur şi simplu, va direcţiona mai mulţi oameni spre funcţiile prin care sunt vizaţi tinerii.
În cadrul acestei strategii, un rol important îl va avea conţinutul video, precum Reels de la Instagram, care va ajunge să fie “o parte centrală a experienţei”.
Zuckerberg spune că Facebook îşi asumă, astfel, o creştere mai mică a utilizării din partea adulţilor, pentru că focusul pe tineri este “abordarea corectă”.
Nu va fi o modificare ale cărei efecte se vor putea vedea imediat. Şeful companiei spune că aceste schimbări se vor face şi se vor vedea pe parcursul anilor viitori.
“TikTok este cel mai eficient concurent pe care l-am avut vreodată“, spune Mark Zuckerberg, lăsând să se înţeleagă că reţeaua chinezească este cel puţin parte a motivării care stă în spatele schimbării anunţate.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.