Facebook a obţinut venituri trimestriale peste aşteptările analiştilor, în condiţiile în care firmele care se adaptează la pandemia globală au continuat să se folosească de instrumentele de publicitate ale platformei de socializare, dar compania a avertizat că 2021 va fi un an dificil, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania a arătat că perspectivele sale se confruntă cu ”un nivel semnificativ de incertitudini”, menţionând viitoarele schimbări ale Apple în domeniul confidenţialităţii datelor şi o posibilă inversare a tendinţei actuale a comerţului electronic determinată de pandemia de coronavirus.

”Considerând că comerţul online este cea mai mare sursă de creştere a publicităţii, o schimbare a acestei tendinţe ar putea fi un factor negativ pentru avansul veniturilor din publicitate în 2021”, potrivit companiei.

Veniturile totale, care constau în principal din vânzarea de publicitate, au urcat  de la 17,65 de miliarde de dolari la 21,47 de miliarde de dolari, în trimestrul al treilea încheiat pe 30 septembrie, depăşind aşteptările analiştilor, de 19,82 miliarde de dolari potrivit datelor IBES furnizate de Refinitiv.

Numărul utilizatorilor activi lunar a urcat  la 2,74 de miliarde de dolari, comparativ cu estimările unui avans la 2,70 miliarde de dolari.

Cheltuielile totale au avansat cu 28%, la 13,43 de miliarde de dolari, alimentate de măsurile de îmbunătăţire a gestionării datelor utilizatorilor şi de combatere a conţinutului abuziv.

Profitul net a atins 7,85 de miliarde de dolari, respectiv 2,71 de dolari pe acţiune, comparativ cu 6,09 miliarde de dolari, sau 2,12 dolari pe acţiune în urmă cu un an.

Analiştii anticipau un profit de 1,90 de dolari pe acţiune, potrivit datelor IBES furnizate de Refinitiv.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.