Clienţii care caută locuinţe sunt mult mai atenţi acum, mult mai documentaţi şi optează mai degrabă pentru acelea gata finalizate, cu infrastructura finalizată, în care să se poată muta imediat, a declarat pentru News.ro Ahmet Buyukhanli, directorul general al Cosmopolis, cel mai mare complex rezidenţial din România, care subliniază că nordul Capitalei rămâne cea mai cautată zonă.
"Cuvântul cheie e maturitate. Am putea să vorbim ore în şir despre complexitatea proiectelor imobiliare din nordul Capitalei. Anii când toată lumea era dispusă să investească în ridicarea de imobile, pentru că investiţia se recupera rapid, au dispărut. Şocul a fost pentru cei care încercau să devină dezvoltatori imobiliari peste noapte întrucât clienţii sunt cei care au forţat piaţa să se maturizeze. În 2019 nu îţi mai cumperi doar patru pereţi şi un acoperiş. Clienţii caută calitatea, clienţii se documentează. Clienţii nu se mai mulţumesc cu prezentări virtuale ale unor ansambluri care vor fi finalizate cândva, cumva. Au apus acele vremuri", a declarat pentru News.ro Ahmet Buyukhanli, directorul general al Cosmopolis.
El afirmă că nordul Capitalei rămâne cea mai bună investiţie şi este cea mai cautată zonă pentru întemeierea unei familii, fiind într-o continuă expansiune.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Inclusiv noi am pariat pe această zonă şi pe terenurile pe care le deţinem, dar şi pe cea mai nouă achiziţie, într-un teren de zece hectare adiacent complexului Cosmopolis", a subliniat el.
Despre complexul rezidenţial, afirmă că este "un oraş", are două grădiniţe, o şcoală privată, parcuri, o plajă privată pe malul lacului din ansamblul Cosmopolis, 24 de piscine exterioare, terenuri de fotbal şi tenis, mai multe locuri de joacă pentru copii şi o sală de fitness.
În plus, acum se lucrează la construcţia primei şcoli de stat din cadrul complexului.
"Clienţii vor să vadă infrastructura gata construită. Clienţii vor posibilitatea ca de a doua zi de la semnarea contractului să se şi poată muta. Să îşi înceapă noua viaţă", a adăugat el.
În ceea ce priveşte lista de solicitări a clienţilor, aceasta e lungă şi începe cu poziţionarea în sine a ansamblui imobiliar.
"Clienţii vor să ştie cât timp vor petrece în trafic, în contextul în care aglomeraţia a devenit parte din viaţa de zi cu zi a bucureştenilor. Atuul nostru este autostrada urbană care permite ca în mai puţin de 20-30 de minute să ajungi din Cosmopolis în zona Pipera şi Aviatorilor. Avem propriul sistem de transport public. Nu construim doar case, construim o comunitate puternică. Avem o poziţie consolidată în piaţă. Am investit chiar şi în perioada de recesiune, atunci când multe industrii au avut de suferit", mai spune el.
Al doilea lucru despre care clienţii sunt interesaţi sunt facilităţile existente.
"În Cosmopolis avem 4.000 de metri pătraţi dedicaţi spaţiilor comerciale, de la supermarket la farmacie şi de la restaurante, cafenele, cofetării, fast-food, brutărie, curăţătorie, petshop şi clinică veterinară până la saloane de înfrumuseţare şi bancomate ATM. Există şi alte mici business-uri deschise chiar de către locatarii complexului rezidenţial. Putem continua cu toate piscinele, plajă pe malul lacului", afirmă acesta, care menţionează şi dorinţa clientului pentru varietate, activităţi recreaţionale.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.