evoMAG, companie din industria de comerţ electronic, a anunţat luni că va creşte cu 40% capacitatea depozitului, pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni, şi a raportat o majorare a numărului comenzilor cu peste 35% în ultimele două luni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"evoMAG aniversează 15 ani şi creşte cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală. Decizia de extindere a capacităţii depozitului a fost luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni şi a fost posibilă ca urmare a unei investiţii anterioare, de 50.000 de euro, în sistemul de tip WMS", arată compania.

De asemenea, 40% dintre comenzile din aprilie au fost plasate de clienţi noi, aflaţi la prima comandă pe evoMAG.ro

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

"Situaţia actuală ne reconfirmă că suntem în industria care trebuie şi că astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să luăm decizii mai rapid, să analizăm mai bine datele, să înţelegem mai bine comportamentul şi nevoile clienţilor. Suntem în acelaşi domeniu de 15 ani. În tot acest timp, singurul lucru care a rămas la fel este că, online, clienţii pot adăuga produse în coş. În rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operaţională, înţelegerea clientului, nevoile acestora, modalităţile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online – acum e o normalitate. Mai ales în condiţiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele două luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari şi a schimbării comportamentului de consum al clienţilor.

"Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparţinut clienţilor noi, aflaţi astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienţilor persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 - 40%, ajungând la 1,5%. Clienţii au făcut mai multe plăţi online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel”, mai spune Mihai Pătraşcu, menţionând că, în general, oamenii cu căutat furnizori cu experienţă, cu branduri puternice în piaţă şi au ales jucătorii mai cunoscuţi.

Pe lângă cererea în creştere din ultimele două luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vânzărilor evoMAG.

"Ne-a fost uşor să ne adaptăm, pentru că aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasă. Diferenţa a făcut-o faptul că avem un centru de date şi că am putut analiza datele săptămânal, ca să ne putem da seama care este următorul trend şi să ajustăm ofertele şi produsele în consecinţă. Spre exemplu, în prima săptămână de la instaurarea stării de urgenţă, a existat nevoia de a lucra de acasă, apoi de a găti acasă şi de a face sport indoor, tendinţe care s-au regăsit în cererea pentru diferite categorii de produse. Prelungirea stării de urgenţă a generat nevoia de a lucra tot mai mult acasă, clienţii cumpărând scaune de birou ergonomice, laptopuri, imprimante, televizoare mai mari, webcam-uri, tablete etc. Am analizat toate aceste lucruri şi ne-am putut adapta astfel la cerinţele clienţilor”, mai spune Mihai Pătraşcu.

De asemenea, pentru a marca 15 ani de activitate, compania anunţă că desfăşoară o campanie aniversară, cu promoţii la 50.000 de produse şi reduceri ce ajung până la 65%. Reducerile pot fi accesate până pe 17 mai.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.