Electronic Arts România, una dintre principalele companii de tehnologie şi producătoare de jocuri video din lume şi din România, a anunţat, miercuri, că a lansat o campanie de ”employer branding” pentru atragerea de noi angajaţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Prin campania „Unique Together”, compania, alături de agenţia Golin, invită experţii în tehnologie şi creaţii interactive să se alăture studioului de dezvoltare din Bucureşti. Conceptul este construit pe baza unor insight-uri desprinse din stilul de lucru şi hobby-urile echipei EA România, iar campania combină abordarea creativă a acestora cu tactici targetate.

”Ne adresăm celor pentru care pasiunea pentru tehnologie şi/sau jocuri nu are limite, acesta fiind numitorul comun care leagă atât de bine echipa EA România şi care ne permite să le oferim jucătorilor din întreaga lume cele mai bune experienţe interactive posibile”, a spus Andrei Lăzărescu, Senior Producer în cadrul EA România.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de Golin, având la bază informaţii obţinute dintr-un sondaj realizat în cadrul EA România, care a evidenţiat diversitatea hobby-urilor angajaţilor şi, deopotrivă, pasiunea lor comună pentru jocuri şi tehnologie.

”Prin această campanie, ne-am dorit să ajungem la o audienţă care poate rezona cu diversitatea şi particularităţile sutelor de specialişti din EA România. Obţinerea insight-urilor a fost un proces de care ne-am bucurat din plin şi am fost încântaţi să vedem deschiderea, sinceritatea şi, adesea, simţul umorului echipei EA România”, a declarat Florin Merlă, Senior Manager, Golin.

Vizualurile campaniei de recrutări au avut la bază pasiuni reale, precum pescuitul, maşinile sau jocurile de societate, extensii ale pasiunilor inginerilor, producătorilor, artiştilor şi celorlalţi specialişti EA România. Aceleaşi vizualuri stau la baza paginii online dedicate înscrierilor disponibile în cadrul diviziei EA Sports, care continuă linia vizuală şi abordarea conceptului „Unique Together”.

Componentele media ale campaniei „Unique Together” au fost realizate de Initiative, iar site-ul dedicat al campaniei de recrutări a fost realizat cu sprijinul MullenLowe Profero. Golin coordonează, începând cu 2018, comunicarea corporate şi de brand desfăşurată de Electronic Arts România, cu accent pe recrutarea de talent tech şi employer branding.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.