Directorul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), Alexandru Ivan, a declarat, duminică, referitor la firmele de handling care nu-şi fac treaba, că se poate merge până la rezilierea contractului, luându-se în calcul această variantă. Ivan spune că s-au trimis notificări firmelor de handling cu privire la unele cerinţe minime care trebuie îndeplinite.
”Noi am avut discuţii, în ultimele două luni, cu fiecare agent de handling, le-am trimis nişte notificări şi nişte penalităţi pentru activitatea prestată. Odată cu aceste notificări le-am solicitat ca, până la jumătatea anului viitor, să-şi îmbunătăţească parcul auto, să aibă autobuze minim Euro 6, pentru siguranţa şi confortul pasagerilor, precum şi că trebuie să-şi îmbunătăţească timpii pentru procesarea bagajelor”, a declarat alexandru Ivan, duminică, într-o intervenţie la Digi 24.
Acesta a explicat că au existat plângeri din partea pasagerilor.
Ivan a transmis că se poate merge până la rezilierea contractului.
”Se poate merge până la rezilierea contractului. Luăm în calcul şi această variantă. Le-am transmis nişte cerinţe minime pe care trebuie să le îndeplinească pentru a mai putea opera pe aeroport, până acum nu am primit răspuns afirmativ. În cazul în care nu vor răspunde, noi vom continua cu rezilierea contractului”, a mai declarat Ivan.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a criticat, duminică, firma de handling Globeground, la care sunt acţionari şi Compania de Aeroporturi (CNAB) şi Tarom, că nu şi-ar face eficient treaba, existând, din această cauză, întârzieri mari pe aeroportul Henri Coandă.
Într-o conferinţă de presă, Cuc a prezentat un clip în care, potrivit ministrului, se observă un angajat al firmei de handling Globeground, care aruncă neglijent nişte bagaje pe benzile de bagaje.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.