Vicepreşedintele Executiv Retail şi Private Banking al BCR, Dana Dima, a declarat, joi, la Iaşi, că sucursalele bancare nu vor dispărea şi că, deşi operaţiunile digitale sunt eficiente şi rapide, angajaţii din bănci vor continua să aibă rolul de a educa şi consilia clienţii.
Dana Dima a declarat, într-o conferinţă de presă, întrebată despre posibilitatea ca ponderea operaţiunilor să scadă în sucursale şi să crească pe zona online, că în cazul BCR va exista ”atât parte umană, cât şi parte digitală şi că această proporţie va fi 50-50”.
Evenimente
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Digitalul e construit de oameni şi trebuie să construim împreună. Nu există decizii şi emoţie în zona digitală, pentru că emoţia umană nu poate fi transmisă mai departe. Oamenii vor avea rolul extraordinar de important de a consilia şi educa. Digitalul ne va ajuta mult să fim eficienţi şi rapizi şi să putem accesa serviciile de oriunde”, a afirmat vicepreşedintele din cadrul BCR Dana Dima.
Ea a dat ca exemplu o persoană care a plecat din România şi care poate accesa de la distanţă un fond de pensii.
”Dacă deţine o carte de identitate, chiar dacă nu poate veni în România, acea persoană poate accesa un produs de pensii de la distanţă. Lucrul acesta dacă îl discutam în urmă cu 15 ani aţi fi spus că este un lucru SF, care nu se poate întâmpla. În ultimii cinci ani vorbim de un efort fantastic de investiţii, dar în acelaşi timp şi de educaţie. Faptul că 90 la sută din produsele şi serviciile noastre sunt în mediul digital şi accesate de către clienţi cred că spune foarte mult”, a adăugat Dana Dima.
Cât priveşte perspectivele de creştere în zona bancară în noul an, vicepreşedintele BCR Dana Dima susţine că se observă un trend pozitiv.
”Intrăm într-un alt ciclu economic care poate oferi şi alte perspective decât doar cele de pesimism. Mă refer şi la tineri şi vedem că sunt foarte dornici să rămână în România şi să construiască, dar pe ansamblu vedem începutul anului într-un trend pozitiv. Nu vrem să spunem că totul va fi perfect, dar noi oferim stabilitate şi încredere”, a spus reprezentantul BCR.
Vicepreşedintele BCR Dana Dima a participat, la Iaşi, la deschiderea unei noi surcursale în centrul municipiului, prezentând totodată detalii despre campania comercială ”Alege bine pentru tine”, iniţiată de BCR.
Urmărește-ne și pe Google News
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.