Compania farmaceutică USP din SUA, activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale, intră în România, unde aduce în această lună cinci mărci de suplimente alimentare şi dispozitive medicale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”USP, companie farmaceutică activă în piaţa de medicamente fără prescripţie medicală, suplimente alimentare şi dispozitive medicale, intră în România. USP este numărul 1 pe piaţa de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro şi un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din ţară. În luna aprilie, USP România aduce pe piaţa locală 5 mărci de suplimente alimentare şi dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creştere anuală de 26%, situându-se peste evoluţia medie a pieţei, de 14%”, anunţă compania.

Până la finalul anului 2021, compania va lansa şi primul medicament cu statut OTC. În anii următori, pe măsura extinderii portofoliului de OTC-uri şi în alte arii terapeutice, precum şi prin inovaţii constante ale brandurilor deja lansate, compania îşi propune să devină unul dintre liderii pieţei de Consumer Healthcare din România.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei şi plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piaţa locală branduri de renume, care au câştigat deja aprecierea consumatorilor şi a profesioniştilor din domeniul sănătăţii în Europa Centrală şi de Est şi care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România”, spune Răzvan Constantinescu, managing director USP România, executiv cu peste 18 ani de experienţă în piaţa farmaceutică.

Alexandra Oiţă va fi category manager şi va dezvolta strategia de marketing pentru portofoliul pe care compania îl va aduce în România, iar Dan Podar va coordona strategia de vânzări din poziţia de national field force manager.

”Intrarea pe piaţa locală reprezintă o oportunitate pentru USP, deoarece România are a doua cea mai mare populaţie din Europa Centrală şi de Est, după Polonia. În plus, piaţa de OTC-uri a obţinut în mod constant în ultimii ani creşteri de două cifre (+14% în 2020 faţă de 2019), fiind motorul de dezvoltare în CEE”, spune reprezentantul companiei.

Primele branduri aduse în piaţă sunt: Herbitussin® (gamă de produse inspirate din natură cu efect calmant asupra gâtului şi tusei), Pelavo® (marcă de suplimente alimentare cu ingrediente 100% naturale care sprijină organismul copiilor în episoadele de răceală şi în infecţiile respiratorii), Estabiom® (supliment alimentar simbiotic cu vitamina D3, compoziţie unică în România, cu rol în susţinerea imunităţii copilului şi refacerea echilibrului microbiotei), Iskial® Junior (marcă de produse pe bază de DHA, pentru a susţine imunitatea şi buna funcţionare a creierului şi a vederii) şi Stoperol Rehydro (produs electrolitic care respectă recomandările OMS privind rehidratarea organismului).

USP este o companie fondată în SUA, în 1992, cu activitatea principală în Europa Centrală şi de Est: Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania şi România. Compania deţine, de asemenea, două unităţi moderne de producţie în Polonia (pentru medicamente) şi Suedia (suplimente alimentare).

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.