Cel mai popular AI a învăţat să facă bani din reclame, prin ceea ce producătorul OpenAI numeşte ”o experienţă îmbunătăţită de cumpărături”.
ChatGPT va promova diverse produse în funcţie de ceea ce este interesat utilizatorul, abilitatea fiind acum integrată în funcţia de căutare online.
Practic, atunci când utilizatorul pune întrebări legate de produse, chatbot-ului îi va oferi câteva recomandări cu imagini, scurte recenzii şi link-uri directe către magazine de unde pot fi cumpărate.
Pentru început, reclamele ChatGPT sunt limitate la câteva domenii, precum modă, frumuseţe, obiecte casnice şi electronice.
Promovarea produselor va fi integrată în GPT-4o, modelul care este folosit în mod implicit de ChatGPT, şi va fi activată pentru toţi utilizatorii, chiar şi pentru cei care nu au cont.
Aceasta este una din primele căi de monetizare separată de abonamente pe care OpenAI o încearcă. Anterior, şeful companiei Sam Altman spunea că nu este adeptul monetizării prin reclame a AI-ului.
Între timp, compania a anunţat că, doar în ultima săptămână, ChatGPT a realizat peste un miliard de căutări online la comenzile utilizatorilor.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.