Compania de stat care administrează reţeaua de căi ferate din România, CFR SA, estimează pierderi mai mari, de 45,78 milioane lei în acest an, la venituri totale mai mici, de 4,186 miliarde lei, potrivit proiectului de Hotărâre a Guvernului privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Schimbări preconizate: Se modifică transferurile pentru întreţinere şi reparaţii la infrastructura feroviară publică. Modificarea surselor de finanţare a investiţiilor. Veniturile şi cheltuielile totale se modifică, urmare a diminuării transferurilor pentru întreţinere şi reparaţii curente la infrastructura feroviară, ceea ce a condus la mărirea pierderii, faţă de bugetul de venituri şi cheltuieli iniţial, cu 12,99 milioane lei. Cheltuielile de natură salarială nu prezintă modificări”, potrivit proiectului privind bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat al companiei, publicat în dezbatere de Ministerul Transporturilor, acţionarul majoritar al societăţii.

Proiectul publicat în luna mai arăta că CFR SA estima pierderi de 32,78 milioane lei în acest an şi venituri totale de 4,255 miliarde lei.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Bugetul rectificat arată că CFR va încheia acest an cu cheltuieli totale de 4,232 miliarde lei, faţă de 4,288 miliarde lei, când indica proiecţia iniţială.

De asemenea, cheltuielile planificate cu investiţiile se dublează acum la 4,065 miliarde lei, de la 2,4 miliarde lei.

Societatea estimează pentru sfârşitul anului 23.546 salariaţi. Câştigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială a fost stabilit la 5.347 lei.

Creanţele restante sunt bugetate la 1,37 miliarde lei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.