Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din România, estimează vânzări de aproximativ 400 de unităţi în acest an în show-room-ul de la Otopeni, cu 11% în creştere faţă de anul trecut, SUV-urile fiind cele mai căutate maşini, a declarat pentru News.ro Alexandru Florescu, director general al dealer-ului. Primus Auto a inaugurat săptămâna aceasta un concept de showroom & service în urma unei investiţii de peste 1 milion de euro.
Primus Auto asigură peste 60% din vânzările Volvo la nivelul ţării.
”Ideea noului spaţiu se bazează pe două concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE), în care s-a investit peste un million de euro. Anul trecut am vândut 360 de unităţi în ţară, iar anul acesta ne propunem în jur de 400 de maşini. Creşterea vânzărilor Volvo în piaţa locală se va datora şi noului dealer care ne va completa potenţialul de preluare a pieţei. Este un dealer nou al grupului de firme din care facem parte, Euro Inter Trade”, a declarat pentru News.ro Alexandru Florescu, director general al Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din România.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
El afirmă că peste 50% din maşini sunt vândute prin leasing, iar preţul mediu al unui model Volvo depăşeşte 40.000 euro fără TVA.
”Românii cumpără tot mai multe maşini, de la un an la altul. Însă ponderea maşinilor vechi, poluante, este foarte mare, din păcate. Dar şi numărul maşinilor noi vândute a crescut", subliniază directorul general Alex Florescu.
Florescu afirmă că strategia producătorului contribuie cel mai mult la majorarea încasărilor.
”Creşterea vânzărilor se datorează şi faptului că producătorul îşi diversifică produsele din ce în ce mai frecvent şi atacă piaţa cu produse noi. În plus, şi consumul a crescut în România”, a menţionat el.
De asemenea, reprezentantul Primus Auto subliniază că cele mai căutate maşini sunt SUV-urile.
”XC60 este cel mai apreciat Volvo, este în topul vânzărilor. Pe locul doi este XC90, un alt SUV, iar pe locul trei este un model care nu e SUV, e V40, dar estimăm că pe locul doi-trei în acest an va urca XC40. În general, preţul mediu de vânzare al unui Volvo este în jur de 40.000 euro fără TVA. Segmentul premium este un segment în care lumea continuă să investească”, a precizat Alexandru Florescu.
”Achiziţiile se fac în general cu finanţare leasing, contractele fiind pe trei sau patru ani. Producătorul vine des cu soluţii de face-lift (de modificare a design-ului, n.r.). Volvo are astfel de modificări o dată la doi ani”, a precizat Alexandru Florescu.
Odată ajuns la showroom, clientul se bucură de o experienţă completă, sub două concepte unice, Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE), adaugă Florescu.
„Volvo este mai mult decât un producător auto, este un brand care gravitează în jurul oamenilor şi al nevoilor lor. Într-o societate în care aşteptările clienţilor sunt în continuă schimbare, iar necesitatea de eficientizare este tot mai mare, Volvo reuşeşte să se menţină printre principalii jucători pe piaţa auto şi să răspundă cerinţelor tot mai mari cu servicii pe măsură. Noua abordare Volvo are rolul de a uşura viaţa clientului şi de a transforma o obişnuită revizie, spre exemplu, într-o experienţă cu totul aparte. Respectăm timpul preţios al clientului, de aceea VPS şi VRE înseamnă de fapt servicii personalizate, rapide şi eficiente”, a mai spus Alexandru Florescu.
Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eşantion de 1 milion de clienţi, relaţia, timpul şi soluţionarea problemei sunt principalii factori care influenţează nivelul de satisfacţie. În acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare şi eficientă în materie de service auto şi aduce un plus de valoare la nivel de experienţă şi satisfacţie pentru clienţii Volvo.
Pentru eficientizarea timpului, fiecărui client îi este alocată o echipă de service, majoritatea lucrărilor de mentenanţă fiind gata în doar o oră. Echipa dedicată preia responsabilitatea întregului proces de service, de la recepţia maşinii până la înmânarea cheilor odată ce sunt finalizate lucrările de service.
Pe durata reparaţiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spaţiu primitor şi confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitând astfel drumurile suplimentare. În plus, clientul se bucură şi de flexibilitate în stabilirea programării şi îşi poate alege ora de check-in în service în funcţie de programul său.
Un alt element de noutate, unic pe piaţa de profil, este păstrarea aceluiaşi tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparaţii. Clientul va intra în posesia cărţii de vizită a tehnicianului alocat şi îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service şi construirea unei relaţii cu cel care are grijă de automobil.
Cât timp sunt efectuate reparaţiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spaţiu inspirat din stilul şi cultura suedeză.
Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist şi este caracterizat de un mix de materiale naturale şi mobilier de calitate. Într-o atmosferă caldă şi confortabilă, clientul se bucură de „Fika”, tradiţionala pauză de cafea suedeză, în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanţii Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar şi cu o zonă de joacă pentru copii.
Autoturismele Volvo sunt prezente pe piaţă din anul 1927. Volvo a vândut 571.577 de autoturisme la nivel mondial, în 2017, în aproximativ 100 de ţări.
În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de compania EIT Sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piaţa locală.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.