Carrefour, cel mai mare retailer alimentar din Europa, şi-a mărit miercuri ţinta pentru fluxul de numerar din acest an, ca urmare a creşterii vânzărilor în trimestrul 3, în special pe piaţa franceză, transmite Reuters.
Hipermarketurile Carrefour au beneficiat de ofertele lor ”atractive” cu preţuri scăzute, în timp ce cumpărătorii se confruntă cu inflaţia, a spus compania.
Carrefour a spus că acum se aşteaptă ca fluxul de numerar liber să ajungă ”confortabil peste” 1 miliard de euro (1,01 miliarde de dolari) la sfârşitul anului 2022, în creştere faţă de o previziune anterioară de ”cel puţin” un miliard de euro.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Vânzările din trimestrul 3 au atins 23,50 miliarde de euro, înregistrând o creştere în termeni comparabili de 11,3%, o accelerare faţă de creşterea de 7,3% din trimestrul 2, a spus Carrefour, adăugând că încă plănuieşte să economisească costuri de 1 miliard de euro anul acesta.
Compania dă dovadă de ”agilitate pe măsură ce consumatorii îşi adaptează din ce în ce mai mult comportamentul de cumpărare la noul mediu inflaţionist”, a spus preşedintele şi CEO-ul Alexandre Bompard, într-un comunicat.
Pe piaţa franceză, vânzările au crescut în trimestrul 3 cu 6,6% în termeni comparabili, vânzările din hipermarketuri avansând cu 5%, datorită discounturilor, a spus Carrefour.
Bompard, care în mai 2021 a obţinut un nou mandat de trei ani, lucrează la un nou plan strategic şi efectuează o evaluare a activelor ca parte a procesului. Noua strategie, care urmează să fie dezvăluită pe 8 noiembrie, va permite retailerului francez să accelereze expansiunea digitală şi să fie mai rezistent, pe fondul unui mediu din ce în ce mai incert.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.