Ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin Daniel Cadariu, a afirmat că principala problemă pe lângă dezvoltare este promovarea şi a precizat că parcă lucrurile s-au oprit în loc din momentul în care a fost adoptat acel brand de promovare turistică. El a precizat că Organizaţia de Management al Destinaţiei se va ocupa de promovare, aceasta urmând să fie înfiinţată în cel mult două săptămâni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
Constantin Daniel Cadariu a fost întrebat, vineri, într-o conferinţă de presă susţinută la Mamaia, care trebuie să fie strategia de promovare a turismului şi a litoralului românesc pentru perioada următoare
“Asta e principala problemă, în afară de dezvoltare, promovarea. Sunt multe de făcut, sunt multe lucruri care stau în aşteptare. Din momentul când am ajuns la minister în decembrie am constatat aproape că există un gol de 10 – 12 ani. Parcă lucrurile s-au oprit în loc din momentul în care s-a adoptat acel brand de promovare turistică, cu acel logo, s-a aşternut o cortină peste tot ce înseamnă promovare, cel puţin din punct de vedere al promovării destinaţiei turistice România”, a afirmat ministrul Turismului. 
Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
El a precizat că ceea ce lipseşte în momentul de faţă este promovarea unitară.
“În toate întâlnirile din ţară, de regulă, în zone turistice, am constatat extrem de multe lucruri bune.
În primul rând în ce înseamnă investiţiile operatorilor de turism, în multe cazuri şi în ceea ce înseamnă investiţiile autorităţilor locale. Nu există perfecţiune, dar am văzut multe lucruri bune şi foarte, foarte multe iniţiative de promovare, locale sau zonale. Ce cred că lipseşte în momentul de faţă este întregul,
adică promovarea unitară. În momentul în care ţi-ai promovat ţara, ulterior poţi promova destinaţii individuale”, a transmis Cadariu.
El a precizat că Organizaţia de Management al Destinaţiei se va ocupa de această promovare. 
“Până la urmă va fi menirea principală a OMD-ului naţional, acelor organizaţiei de management a destinaţiilor pentru că suntem în faza finală de a adopta legea în ceea ce priveşte înfiinţarea acestor OMD-uri, un lucru care stă în aşteptare de 10 sau 12 ani, din varii motive.  Suntem în avizare cu ordonanţa de urgenţă pe circuitul extern la ministere, dacă nu săptămâna viitoare, sper ca cealaltă săptămână o ordonanţă să fie adoptată în Guvern chiar dacă noi avem termen impus, jalon în PNRR data de 30 septembrie”, a explicat ministrul Turismului. 
El a mai afirmat că pentru înfiinţarea a opt OMD-uri regionale, România are alocată suma de 10 milioane de euro din PNRR
De asemenea, Cadariu a mai declarat că sunt discuţii pentru revigoararea brandului naţional. 
“Promovarea în sine va fi unul din atributele principale ale acestor OMD-uri, iar pentru destinaţia România va fi sarcina principală a OMD-ului national, dar din punct de vedere al întregului, noi n-am stat pe loc şi atunci am început să discutăm cum putem revigora promovarea brandului turistic aşa cum este el. La  momentul respective  a fost opţiunea din mai multe soluţii propuse,  a fost opţiunea industriei turismului prin reprezentanţi. Ei l-au ales, pentru că nu discutăm doar de logo, discutăm de tot ce înseamnă material plus tot ce înseamnă efort de cercetare şi internă şi externă”, a mai transmis ministrul Turismului.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.