Boeing a început să livreze clienţilor avioanele 737 reproiectate, din stoc, după ce o eroare a producţiei a forţat o scurtă oprire, a declarat joi compania, adăugând că va fi ”disciplinată” în stabilirea preţurilor avioanelor, în timpul boomului actual, transmite Reuters.
Reluarea livrărilorar putea ajuta producătorul de avioane să atingă obiectivul de 400-450 de livrări ale avionului în acest an, o ţintă urmărită îndeaproape de investitori, în timp ce compania încearcă să-şi revină după crizele succesive cauzate de două prăbuşiri fatale şi de pandemie.
”Ne aşteptăm în continuare ca în prima jumătate a anului livrările să fie de aproximativ 30 pe lună, iar în a odua jumătate de aproximativ 40 pe lună”, a spus directorul financiar Brian West, la o conferinţă organizată de Wolfe Research.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Boeing a fost nevoită să oprească livrările de avioane 737 la începutul acestui an, din cauza suporturilor, instalate necorespunzător, care conectează coada verticală cu fuzelajul produs de Spirit AeroSystems.
Unii analişti se aşteptau ca oprirea să întârzie planurile Boeing pentru o creştere a producţiei de avioane 737 MAX până la 38 pe lună, de la 31 în prezent.
Dar West a reiterat că compania se aşteaptă să atingă această ţintă în acest an.
”Nu ştiu exact când, dar asta este în planul nostru de joc”, a adăugat el.
Între timp, West a spus că partea superioară a estimării fluxului de numerar liber al Boeing de la 3 la 5 miliarde de dolari a fost ”puţin presată”, în parte din cauza problemelor legate de lanţul de aprovizionare la afacerea sa de apărare aflată în dificultate, chiar dacă producătorul de avioane şi-a menţinut acest obiectiv.
West a spus că mediul actual este ”destul de bun pentru realizarea preţurilor” şi că Boeing va fi ”disciplinată” în stabilirea preţurilor.
Registrele de comenzi ale Boeing şi rivalul său european Airbus s-au umflat pe măsură ce transportatorii se grăbesc să cumpere avioane pentru a profita de o revenire a călătoriilor, sporind puterea de negociere a producătorilor de avioane.
”Doar că continuăm să vindem în viitor”, a spus West.
La începutul acestei luni, compania irlandeză Ryanair a declarat că a plătit mai mult pe loc decât în contractele anterioare, în timp ce a dezvăluit o comandă pentru până la 300 de avioane Boeing.
Cu toate acestea, problemele lanţului de aprovizionare rămân pe lista de urmărire. Unele părţi ale lanţului de aprovizionare nu sunt chiar ”unde trebuie să fie”, a spus West.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.