Grupul AFI Europe România a anunţat joi că venitul operaţional net (NOI) din activele generatoare de venit din România a ajuns la 13,6 milioane de euro în primul trimestru al anului 2018, rezultate cu 12% mai mari faţă de primul trimestru al anului 2017.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Mall-ul AFI Cotroceni, controlat de grup, a raportat un venit operaţional net de peste 9 milioane de euro în primele trei luni, reprezentând o creştere de 8% faţă de primul trimestru din 2017.

”Numărul de vizitatori din AFI Cotroceni a crescut la 56.000 de vizitatori pe zi în primul trimestru, o creştere de 13% comparativ cu T1 2017, datorată în principal extinderii magazinului Zara la o suprafaţă de 4.000 mp şi a deschiderii magazinului Peek&Cloppenburg de la finalul anului trecut. În consecinţă, şi vânzările retailerilor (cifra de afaceri) au înregistrat o creştere de 6%, comparativ cu T1 2017”, se arată în comunicat.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Anul trecut, AFI Cotroceni a fost evaluat la 501 milioane de euro. Vânzările retailerilor din mall-ul AFI Ploieşti, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 34.000 mp, au crescut cu 11%, comparativ cu T1 2017, ajungând la peste 65 milioane de lei. Numărul de vizitatori ai mall-ului a depăşit 15.000 de persoane pe zi, iar gradul de ocupare rămane constant, la 99%.

”Proiectul de birouri AFI Park, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 70.000 mp şi un venit anual estimat la 13 milioane de euro, înregistrează un grad de ocupare de 99%. Valoarea celor cinci clădiri ale proiectului este de 165 milioane de euro, conform evaluărilor realizate în 2017”, se arată în comunicat.

”Rata de ocupare pentru activele noastre generatoare de venit este de 99%. În plus, avem în dezvoltare trei proiecte diferite: mall-ul şi clădirea de birouri AFI Braşov, campusul de business AFI Tech Park, care se apropie de 40% rată de pre-închiriere şi proiectul rezidenţial AFI City. Continuăm să ne menţinem interesul pentru noi oportunităţi, fie că reprezintă dezvoltarea de noi centre comerciale ori noi spaţii de birouri”, a declarat David Hay, directorul general al AFI Europe România.

Lucrările de construcţie pentru AFI Braşov avansează, iar mall-ul şi spaţiile de birouri se vor deschide în decursul anului 2019, potrivit companiei. Mall-ul va avea o suprafaţă totală închiriabilă de 45.000 mp şi va cuprinde 200 de magazine şi unităţi comerciale. Deasupra centrului comercial vor fi integrate două clădiri de birouri Clasa A, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 25.000 mp.

”În ceea ce priveşte segmentul de birouri, lucrările de construcţie pentru AFI Tech Park 1 din Bucureşti urmează să fie finalizate în această lună, clădirea fiind pre-închiriată în proporţie de aproape de 40%. Primii chiriaşi se vor muta pe parcursul lunii august 2018. AFI Tech Park 1 oferă o suprafaţă totală închiriabilă de 20.000 mp de spaţii de birouri şi 2.000 mp de zonă comercială (ce cuprinde printre alţii o sală de fitness World Class, o cantină şi Quick Service Restaurant „1 Minute”), distribuiţi eficient pe opt etaje şi două niveluri de parcare subterană. AFI Tech Park 1 deţine Pre-Certificarea LEED Platinum”, se arată în comunicat.

În primul trimestru al anului, AFI Europe România a demarat procesul de vânzare a primului proiect rezidenţial al companiei în România, AFI City, situat în Bucureştii Noi. În prima fază a construcţiei sunt planificate a fi dezvoltate două clădiri rezidenţiale de 190 de apartamente, pe o suprafaţă construită de 16.000 de metri pătraţi. Construcţia va începe la finalul acestei luni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.