Afacerile magazinului online de produse naturiste Vegis.ro au crescut în 2020 cu 43%, la 4,2 milioane de euro, ca urmare a faptului că în pandemie românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste şi bio. Compania are în plan investiţii de 250.000 de euro în acest an, principalul obiectiv fiind mutarea într-un nou depozit.
"Anul trecut românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste şi bio, trend ce se menţine şi în 2021, anunţă Vegis.ro. Astfel, 2020 a adus o creştere de 43% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior, magazinul online depăşind pragul de 4,2 milioane de euro şi consolidându-şi astfel poziţia de lider al pieţei online de produse naturiste şi bio. Pentru 2021, Vegis.ro are în plan investiţii de 250.000 de euro, orientate către mutarea într-un nou depozit, ce va asigura menţinerea unui stoc mai mare de produse", anunţă compania.
Categoriile de produse care au cunoscut creşteri considerabile în 2020 au fost cele apicole, alimentele bio, suplimentele, cosmeticele şi detergenţii bio.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
"Interesul românilor pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai orientat către natură s-a reflectat şi în numărul mediu de produse incluse într-o comandă – mai mare cu 20% faţă de 2019 -, cât şi în valoarea medie a acesteia, care a crescut cu 15% faţă de perioada pre-pandemie", mai arată compania.
De asemenea, numărul clienţilor noi care au ales produse naturiste de pe Vegis.ro pentru a-şi susţine imunitatea a crescut cu 50% în 2020 faţă de 2019.
"Anul trecut, publicul care a făcut achiziţii în mediul digital a fost mai informat şi mai atent la alegerile sale, dar mai ales mai conştient la impactul produselor consumate asupra sănătăţii. Am remarcat şi o creştere a procentului de clienţi tineri, din segmentul 18-25 de ani, dar şi o diversificare a comenzilor în sensul achiziţiei de produse mai variate şi destinate întregii familii. Comportamentul adaptat la noul context se menţine şi în 2021, primul trimestru fiind marcat de o creştere consistentă, cu aceleaşi caracteristici de consum", a precizat Mihai Bucuroiu, director general şi fondator Vegis.ro.
În 2020, media comenzilor zilnice a fost de 400, iar cea mai activă zi din acest punct de vedere a fost Black Friday, când s-au înregistrat 1.500 de comenzi. Dinamica se menţine şi în 2021, iar începutul de an este chiar mai puternic decât în 2020, cu creşteri lunare medii de 20%.
Vegis.ro îşi propune ca în 2021 să investească atât într-un nou depozit, ce va permite o creştere a volumului de produse în stoc, cât şi în optimizarea capacităţii de procesare rapidă a comenzilor. Bugetul total alocat investiţiei se ridică la 250.000 de euro.
"Segmentul nostru de piaţă a fost printre cele mai active în online în 2020. Diversificarea continuă a portofoliului a reprezentat un motor important de atragere a consumatorilor către produsele naturiste de pe Vegis.ro. Am investit constant în ultimii ani în asigurarea unui stoc diversificat, extins, dinamic. Echipa de achiziţii listează zilnic produse, dar, în acelaşi timp, suntem atenţi la feedbackul clienţilor şi eliminăm produsele care nu au parte de un feedback la fel de bun din partea acestora", a mai precizat Mihai Bucuroiu.
Vegis.ro este cel mai mare magazin online de produse naturiste din România. Înfiinţat la începutul anului 2012, Vegis.ro comercializează de peste 10 ani produse naturiste, bio sau vegane, pentru cei interesaţi de un stil de viaţă sănătos şi o nutriţie bazată pe produse ecologice şi naturale.
Din sediul de la Braşov, Vegis.ro livrează produse în toată ţara, în 24-48 de ore de la confirmarea comenzii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.