Acţiunile Netflix au crescut cu 11% vineri, după ce gigantul de streaming a raportat câştiguri şi venituri pentru trimestrul al treilea care au depăşit aşteptările, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Netflix a anunţat un câştig pe acţiune de 5,40 USD pentru perioada de trei luni încheiată pe 30 septembrie, depăşind estimarea consensuală de 5,12 USD furnizată de LSEG. Veniturile au depăşit, de asemenea, aşteptările, ajungând la 9,83 miliarde USD, faţă de cele 9,77 miliarde USD anticipate de analişti.

Un aspect crucial este creşterea semnificativă a abonamentelor cu publicitate, care au avansat cu 35% de la un trimestru la altul. Deşi Netflix nu se aşteaptă ca reclamele să devină motorul principal al creşterii până în 2026, a declarat că acest plan de abonament susţinut de reclame a reprezentat peste 50% din noile înscrieri în al treilea trimestru în ţările unde este disponibil.

Evenimente

15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
24 octombrie - Eveniment News.ro - IMM-urile, Oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

De asemenea, Netflix a oferit o perspectivă optimistă pentru trimestrul al patrulea, anticipând o creştere a veniturilor cu 14,7%, până la 10,13 miliarde USD. Compania estimează venituri între 43 şi 44 miliarde USD pentru 2025, ceea ce ar însemna o creştere de 11-13% faţă de veniturile aşteptate pentru 2024, de 38,9 miliarde USD.

Analiştii de la Citi au notat, după raportul de câştiguri al Netflix, că perspectivele pentru trimestrul al patrulea ”au depăşit aşteptările pieţei,” în timp ce estimările pentru 2025 ”sunt relativ în conformitate cu consensul analiştilor.”

”Per total, ne aşteptăm ca acţiunile să crească” vineri pe baza rezultatelor, au subliniat analiştii Citi.

Richard Broughton, director executiv la Ampere Analysis, a declarat pentru CNBC că Netflix a beneficiat de investiţiile continue în conţinut, în ciuda unui mediu dificil pentru peisajul media în general.

”Este un bun indicator că o parte din creşterea care a dispărut din piaţă în 2022 se întoarce. Dacă ne gândim la ultimele 24 de luni, au existat reduceri în cheltuielile pentru conţinut, îngheţări ale angajărilor şi concedieri în unele dintre marile studiouri şi platforme de streaming. Şi, în tot acest timp, Netflix a încercat să continue să investească în conţinut. Aceasta îl poziţionează extrem de bine pentru următorii câţiva ani,” a spus Broughton.

El a adăugat că ”dacă ne gândim la serialele TV de ficţiune, drame, romantism şi science fiction, Netflix va fi responsabil pentru aproape 1 din 10 seriale globale anul viitor. Este într-o poziţie foarte diferită faţă de unii dintre concurenţii săi în ceea ce priveşte scara,” a adăugat el.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.