Finala Super Bowl LIV care a avut loc duminică seară, la Miami, a înregistrat o uşoară creştere în cifrele de audienţă, scrie Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

La finalul sezonului 100 al National Football League, echipa Kansas City Chiefs a învins, cu scorul de 31-20, San Francisco 49ers.

Echipa din San Francisco a condus cu 20-10 înaintea ultimului sfert, dar Patrick Mahomes (24 ani) a dat tonul revenirii. Cu două touchdown-uri şi două intercepţii, Mahomes a fost ales cel mai bun jucător al finalei, devenind cel mai tânăr quaterback desemnat MVP.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Finala a fost urmărită la Fox şi pe platformele reţelei de 102 milioane de telespectatori. Creşterea obţinută a fost de 2% faţă de 2019.

Cifrele au fost influenţate de show-ul din pauza meciului susţinut de cântăreţele Shakira şi Jennifer Lopez.

Setul lor de aproximativ 15 minute a fost urmărit la Fox de 103 milioane de telespectatori, cu 4% mai mult decât numărul telespectatorilor care au vizionat anul trecut show-ul susţinut de Maroon 5, dar mai mic cu 4% faţă de cel al lui Justin Timberlake, din 2018.

Cel mai vizionat recital din ultimii ani a fost cel al cântăreţei Lady Gaga, urmărit de 117,5 milioane de telespectatori în 2017.

Înainte de meciul de duminică, Fox News a difuzat un interviu cu preşedintele Donald Trump, care a fost vizionat de 10,3 milioane de telespectatori. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.