Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, în intervalul 20.30 – 21.25, în care a fost urmărit de peste 2,6 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Episodul a fost urmărit de 2.625.000 de telespectatori la nivel naţional şi a înregistrat 14,6 puncte de rating şi 28,7% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,6 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.
Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Las Fierbinţi” a înregistrat 15 puncte de rating şi 38,9% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, Antena 1, a avut 4,8 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.
La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a obţinut 13,9 puncte de rating şi 28,6% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D a ocupat cel de-al doilea loc în top, cu 6,7 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, 21.04, ”Las Fierbinţi” era urmărit de 3.180.000 de telespectatori.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.