Platforma de streaming Spotify are 108 milioane de abonaţi plătitori, sau premium, şi 232 de milioane de utilizatori activi lunar, potrivit cifrelor comunicate miercuri, citate de Variety.
Datele reprezintă situaţia la finalul lunii iunie 2019.
Creşterea înregistrată este de 8 milioane de abonaţi premium şi de 15 milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Prin comparaţie, Apple Music a înregistrat 60 de milioane de abonaţi la finalul lunii iunie, număr care îi cuprinde şi pe cei ce beneficiază de o perioadă de trei luni de gratuitate. În cazul Spotify, perioada de gratuitate este de 30 de zile.
Compania, condusă de Daniel Ek, CEO, a anunţat că a semnat contracte cu două case de discuri importante, însă nu le-a numit.
Ek a precizat că pierderile din exploatare înregistrate în al doilea trimestru au ajuns la 3 milioane de euro. Pierderile nete ale companiei au fost de 76 de milioane de euro, faţă de 394 de milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut. Venitul trimestrial a crescut cu 31% la 1,67 milioane de euro.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.