Meciul dintre România şi Finlanda, difuzat marţi de PRO TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu peste 1,8 milioane de telespectatori.
În intervalul orar de difuzare, meciul România-Finlanda de la PRO TV a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public: comercial, urban şi naţional. Scorul final: 2-0 pentru România.
Pe targetul comercial, PRO TV a obţinut 10.2 puncte de rating şi 29.4% share, spre deosebire de televiziunea clasată pe locul al doilea, cu 9.0 puncte de share şi 25.9% share.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
La nivel naţional, 1,8 milioane de români au urmărit PRO TV, iar în minutul de aur de la ora 22.25, peste 2,8 milioane de suporteri erau alături de jucătorii lui Contra.
„Este o victorie meritată a noastră şi mă bucur că suntem pe un drum ascendent, atât ca momente de joc, cât şi ca rezultate. Nu ne îmbătăm cu apă rece, chiar le-am spus băieţilor asta, dar cred că, dacă vom evolua ca în seara asta la startul Ligii Naţiunilor, avem şanse să ne batem de la egal la egal cu cele trei adversare din grupă”, a declarat selecţionerul Cosmin Contra imediat după meci.
Următorul meci este în direct la PRO TV pe 7 septembrie, când România întâlneşte pe teren propriu echipa din Muntenegru, reprezentând debutul în Nations League. Echipa câştigătoare a grupei va promova în seria a doua a Nations League şi va primi un loc în barajul pentru EURO 2020, care va reuni în martie 2020 câştigătoarele celor 4 grupe din seria C Nations League.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.