Finala Euro 2024 a fost lider absolut de audienţă, la Pro TV, în intervalul orar 22:00 - 23:52. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV avea 18.3 puncte de rating şi 58.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 2 puncte de audienţă şi 6.5% share. De-a lungul difuzării, peste 2,9 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 22:46, peste 3,3 milioane de telespectatori urmăreau partida.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ceremonia de închidere a Euro 2024 a plasat Pro TV pe primul loc în clasamentul audienţelor, în intervalul orar 21:45 - 21:56. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV avea 10 puncte de rating şi 34.9% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 2.6 puncte de audienţă şi 9.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 1,5 milioane de români au urmărit meciul. 

Spaniolii au revenit în finală după 12 ani de la momentul în care au şi învins la Euro 2012, în timp ce englezii au luptat pentru a doua la rând pentur trofeu. Reuşitele lui Williams şi Oyarzabal, din minutele 47 şi 86 au făcut ca Spania să fie constant în avantaj, iar golul lui Palmer din minutul 73 să fie doar de palmares. Spania a câştigat şi a devenit pentru a patra oară în istorie campioana Europei. 

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank

În intervalul orar 23:53 – 24:20, cei de acasă au avut parte de Festivitatea de premiere care a fost lider absolut de audienţă! În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.6 puncte de rating şi 59.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 2.6 puncte de audienţă şi 10.5% share. De-a lungul difuzării, peste 2.2 milioane de oameni erau cu ochii pe decernarea trofeului.

Costin Ştucan, Cătălin Oprişan, Răzvan Raţ şi Ciprian Marica, din platou, alături de Laurenţiu Reghecampf, online, au comentat cele mai importante faze. 

Studioul EURO a fost lider absolut de audienţă în intervalul 24:21 – 25:32. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV avea 4.9 puncte de rating şi 35.3% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 2.3 puncte de audienţă şi 16.3% share.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.