Marion Rathmann, vicepreşedinte Entertainment Channels la Warner Media în Germania, Polonia, România şi Marea Britanie, a declarat pentru News.ro că schimbarea TNT în Warner TV va ajuta compania să ajungă la un public mai mare, folosind patrimoniul unic al Warner Bros. şi propunând o nouă imagine, iar unul dintre obiective este să alinieze şi, prin urmare, să consolide brandurile în regiuni.
Postul Warner TV este lansat oficial în România pe 23 octombrie, luând locul TNT în grila de canale.
Warner TV promite conţinut premium, blockbustere şi seriale apreciate în întreaga lume.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Producţii importante precum trilogia „Stăpânul Inelelor” (”The Lord of the Rings”), „Cavalerul Negru” (”The Dark Night”), „Sucker Punch: : Evadare din realitate” (”Sucker Punch”), maraton „Destinaţie Finală” (”Final Destination”) şi „Coşmar pe Elm Street” (”A Nightmare on Elm Street”), dar şi filme care au făcut istorie, precum „Dirty Dancing” şi „Operation Pacific”, se vor regăsi în grila Warner TV România.
În program vor continua să fie disponibile serialele „Echipa de Şoc”, „Magnum, P.I.”, „Hercule” şi „Xena, prinţesa războinică”, dar şi „Narcos”.
Warner TV a fost deja introdus cu succes în Franţa şi Germania şi se poziţionează astfel ca parte din unul dintre cele mai cunoscute branduri media din lume, Warner Bros.
Rathmann a declarat pentru News.ro că va fi menţinut vechiul conţinut TNT, vor fi adăugate producţii noi, fiind deja făcute achiziţii de la toate studiourile importante, şi a asigurat că publicul român va avea o mare varietate de genuri din care să aleagă.
Care a fost principalul motiv pentru rebranduirea TNT la nivel european?
Rebranduirea mărcilor canalului nostru este consecinţa logică a reorganizării Warner Media şi un simbol vizual pentru un alt capitol de succes al companiei noastre. Rebranduirea TNT în Warner TV ne va da ocazia de a ajunge la un public mai mare, folosind patrimoniul unic al Warner Bros. pe măsură ce continuăm să aducem unele dintre cele mai iubite programe fanilor noştri din România. Pregătirea unei schimbări de brand necesită multă pregătire. Pe lângă dezvoltarea designului de marcă, schimbarea logo-urilor şi activelor on air şi off air, trebuie să informezi presa, platforma şi alţi parteneri de afaceri cu suficient de mult timp înainte.
Cum se va poziţiona pe piaţă?
Naraţiunea autentică şi creativă stă la baza brandului nostru şi amploarea şi profunzimea filmelor şi serialelor care vor fi disponibile pe post vor asigura că publicul român are o mare varietate de genuri din care să aleagă sub numele Warner TV. Francize de succes precum „Lord Of The Rings”, „Batman”, „Lethal Weapon” sunt asociate cu marca Warner şi au puterea de a vorbi de la sine.
Cum vreţi să fie perceput de publicul existent şi ce va atrage un public nou?
Aceste francize au puterea de a atrage un public nou. Cel deja existent se va bucura de o nouă imagine de calitate înaltă şi, sperăm, va fi încântat de ce o să vadă.
Ce se va întâmpla cu vechiul conţinut TNT?
Rebranduirea postului nu înseamnă că nu vom mai difuza conţinutul existent al TNT. Am achiziţionat conţinut de la toate studiourile importante şi vom rămâne la această strategie pe viitor.
Ce va fi nou pentru telespectator?
Noua înfăţişare a postului va oferi o nouă experienţă de vizionare. Aşa cum am mai spus, nu ne vom schimba strategia de programare, aşa cum a dovedit portofoliul nostru.
Vom vedea curând cele mai recente filme Warner Bros. la Warner TV?
Lucrăm la o strategie pe termen lung pentru HBO Max şi reţelele liniare.
Această schimbare a mărcii este parte dintr-o strategie mai amplă. Care sunt obiectivele pe termen lung?
Unul dintre obiective este să aliniem şi, prin urmare, să consolidăm brandurile în regiuni. În timp ce avem obiective ambiţioase pentru extinderea globală a HBO Max, suntem angajaţi să menţinem o puternică activitate de reţea complementară.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.