Grupul Pro TV a fost lider de audienţă la nivelul tuturor segmentelor de public - comercial, urban, naţional, în primul trimestru al anului 2018, topul 5 al programelor din prime time preferate de telespectatorii din România fiind deschis de emisiunea de divertisment „Românii au talent”.
„Rezultatele primului trimestru din acest an ne arată faptul că reprezentăm un partener pe termen lung de încredere atât pentru telespectatori, cât şi pentru partenerii noştri de business. Vom continua să ne concentrăm eforturile pentru a livra conţinut de calitate în grilele noastre şi pregătim constant formate şi experienţe noi pentru toţi românii, alături de programele pe care aceştia le aleg de fiecare dată, printre care se află «Românii au talent», «Vocea României», «Las Fierbinţi» şi multe altele”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
În perioada ianuarie – martie 2018, în top 5 programe din prime time preferate de telespectatorii din România, toate sunt producţii difuzate de Pro TV, potrivit acestei televiziuni.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Acest top este condus de „Românii au talent”, cu o medie de 18,3 puncte de rating şi 47,8% cotă de piaţă. În clasament urmează meciurile din Liga Europa (15 puncte de rating şi 38,4% cotă de piaţă), sezonul 13 din serialul de comedie „Las Fierbinţi” (12,8 puncte de rating şi 30,6% cotă de piaţă), meciurile amicale de fotbal de la Pro TV şi meciurile din Liga Campionilor (9,1 puncte de rating şi 23,2% cotă de piaţă).
La nivelul publicului comercial, Ştirile Pro TV au obţinut o medie de 11 puncte de rating şi 30,7% cotă de piaţă.
Din top 50 de filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie, toate cele 50 de producţii au fost difuzate de Pro TV. Cel mai urmărit film din această perioadă este „Spy”, care a obţinut 15,1 puncte de rating şi 33,5% cotă de piaţă, la nivelul publicului comercial.
În top 5 emisiuni/producţii difuzate pe parcursul zilei, la nivelul publicului comercial, patru sunt producţii difuzate de Pro TV. Topul este condus de emisiunea „Ce spun românii”, prezentată de Cabral, cu o medie de 6,7 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă la nivelul publicului comercial.
Pe parcursul întregii zile, grupul Pro TV conduce topul audienţelor în primul trimestru al anului 2018, cu o medie de 5,2 puncte de rating şi 27,2% cotă de piaţă la nivelul publicului comercial. În prime time, grupul Pro TV ocupă prima poziţie, cu 11,9 puncte de rating şi 30,4% cotă de piaţă.
În primul trimestru al acestui an, postul Pro TV este liderul televiziunilor atât la nivelul întregii zile, cu o medie de 4,5 puncte de rating şi 23,3% cotă de piaţă, cât şi în prime time, cu 10,4 puncte de rating şi 26,5% cotă de piaţă.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.